رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل: توزیع ۲ هزار تن شكر تنظیم بازار در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل: توزیع ۲ هزار تن شكر تنظیم بازار در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل: توزیع ۲ هزار تن شكر تنظیم بازار در اردبیل

مدل کودک: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه بازار شکر و قند در اردبیل به دور از هر گونه تنش احتمالی است اظهار داشت: عرضه و فروش این محصول در بازار با آرامش در جریان است.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، به نظارت بر بازار عرضه شکر و قند مصرفی در استان اردبیل اشاره و اظهار نمود: الان شکر تنظیم بازار در بسته های یک کیلویی با قیمت ۸ هزار ۷۰۰ تومان در حال عرضه و توزیع است که در جهت تنظیم بازار این محصول در ایام اخیر تعداد ۲ هزار تن بسته های ۱ کیلویی شکر بین فروشگاه های منتخب استان برای عرضه به جامعه مصرف کننده، توزیع شد.
وی ضمن اشاره به قیمت محصول شکر در بازار آزاد اظهار داشت: این محصول الان در بازار آزاد اردبیل به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۲ هزار تومان به فروش می رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه ۱ هزار و ۵۰۰ تن دیگر از محصول شکر خریداری و به کارخانجات برای بسته بندی و عرضه به بازار حواله شده است، اظهار داشت: در همین رابطه قند مصرفی مردم استان هم در بسته های ۵ کیلویی به بازار عرضه شده است که قیمت هر بسته ۵ کیلویی معادل ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان به نرخ تنظیم بازار تعیین شده است.
صادقی خاطرنشان کرد: مشکلی در تأمین اقلام ضروری استان نداریم و از آنجائیکه شکر و قند بعنوان کالاهای اساسی پرمصرف مردم استان در ماه مبارک رمضان بوده، دقت و نظارت کافی در جهت تأمین نیاز جامعه مصرف کننده استان اعمال شده است.
هر گونه تغییر در نرخ شکر ممنوع است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن اشاره به تغییر نرخ شکر در بازار اظهار داشت: تصمیمی برای تغییر نرخ شکر شامل کاهش یا افزایش این محصول هم اکنون اتخاذ نشده و قیمت این کالا در بازار و در فروشگاه های منتخب عرضه فعلا ثابت است.
صادقی از تشدید بازرسی و سرکشی در بازار کالاهای اساسی اطلاع داد و اظهار داشت: از آغاز ماه رمضان ۲ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی در سطح بازار کالاهای اساسی در استان اردبیل انجام شده است.
صادقی هر گونه تغییر قیمت را تخلف اساسی در جهت برهم زنی آرامش بازار کالاهای اساسی در استان دانست و اضافه کرد: با متخلفانی که قصد عرضه شکر یا قند تنظیم بازار را با قیمت بالا دارند بنابر قانون برخورد خواهد شد، چون که قیمت مصوب این دو محصول فقط از راه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مردم ابلاغ می شود و هر گونه تخلف شامل گرانفروشی یا کم فروشی باید سریعاً به بازرسان ما اطلاع داده شود.
وی از تشدید بازرسی ها در بازار از آغاز ماه مبارک رمضان در اردبیل اطلاع داد و اظهار نمود: الان دو محصول شکر و قند به میزان کافی در بازار اردبیل موجود بوده و در صورت هر گونه کمبود سازمان صنعت، معدن و تجارت سریعاً نسبت به رفع کمبود کالای موردنظر اقدام خواهد نمود.
این مسئول با تکیه بر برخورد جدی با احتکارکنندگان کالای شکر یا قند در بازار اردبیل اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مورد بازار شکر در اردبیل مراتب را با سامانه پاسخگوی ۱۲۴ در بین بگذارند تا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد را شناسایی و مورد بررسی قرار دهند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~