مدیرعامل جدید كانون منصوب گردید

مدیرعامل جدید كانون منصوب گردید

مدیرعامل جدید كانون منصوب گردید

مدل کودک: مهدی علی اکبرزاده با حکمی از طرف وزیر آموزش و پرورش بعنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب گردید.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محسن حاجی میرزایی در این حکم به “تعهد، شایستگی و تجربه های ارزشمند” مهدی علی اکبرزاده اشاره کرده و این مسئولیت را به او سپرده است.
در این حکم از علی اکبرزاده خواسته شده است تا برای تحقق اهدافی همچون ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و هنری کودکان و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای شان برمبنای ارزش های نظام تعلیم و تربیت اسلامی در قالب وظایف محول به کانون و تقویت نهاد مدرسه بعنوان اصلی ترین عرضه خدمات و فرصت های تعلیم و تربیت و حلقه اتصال تعلیم و تربیت و خانواده بوسیله طراحی و اجرای برنامه های موثر با مشارکت معاونت ها و سازمان های ستادی اهتمام ویژه داشته باشد.
در بخش دیگری از این حکم به تأسیس و راه اندازی خدمات عرضه کتاب، محصولات و صنایع فرهنگی با تاکید بر مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و تقویت مشارکت موثر شخصیت های علمی و فرهنگی، هنرمندان متعهد، نویسندگان سرشناس، نهادها و موسسسات مردمی و غیردولتی و جوانان خلاق و انقلابی در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های کانون تاکید شده است.
در عین حال استفاده صحیح از امکانات و ظرفیت های کانون بمنظور تقویت ساحت زیبایی شناختی و هنری کودکان، توسعه تولید و عرضه فیلم سینمایی، نمایش، تئاتر و محصولات چندرسانه ای و بازی های مناسب دوره کودکی و نوجوانی در قالب اساس نامه و اسناد تحولی و همین طور حضور شایسته و مداوم در عرصه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری کشور و برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های ویژه کودکان و نوجوانان، بخش دیگری از این حکم است که محسن حاجی میرزایی بر آن تاکید کرده است.
وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از این حکم بر آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و رعایت شایسته گزینی در مدیریت ها و تقویت نظارت بر عملکردها با رویکرد استفاده حداکثری از نیروهای جوان، باانگیزه و متعهد کانون و همین طور استفاده موثر از ظرفیت هیأت امنا و هیأت مدیره و برگزاری منظم جلسات و صیانت از دارایی های مادی و معنوی برای تحقق اهداف و وظایف کانون تاکید کرده است.
مهدی علی اکبرزاده متولد سال ۱۳۴۴ در شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی، دارای مدرک دکتری تاریخ هنر، کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی هنر با گرایش نقاشی است.
او سابقه مشاور وزیر در امور هنری، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، مدرس دانشگاه، رئیس هنرستان صدا و سیما، معاون پژوهشی دفتر تالیف و برنامه ریزی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام مدیرعامل انتشارات تربیت، کارشناس نقد و بررسی کتاب وزارت ‏آموزش و پرورش، مشاور معاون پرورشی وزیر آموزش و ‏پرورش، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ‏مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، معاون آموزشی دانشگاه نبی اکرم(ص) و رئیس دفتر ریاست و امور بین الملل ‏دانشگاه هنر اسلامی تبریز را در کارنامه خود دارد.
تألیف و چاپِ شش جلد کتاب با عنوان های «اصول علمی تحقیق در هنر»، «رنگ و تربیت (دو ‏نوبت چاپ)»، «رنگ در نقاشی کودکان»، «اصول و مبانی روش تحقیق در هنر» و «مجموعه ‏داستان رایحه امید و تجربه» از تألیفات علی اکبرزاده است.
وزیر آموزش و پرورش همین طور از “تلاش های بهادار و خدمات شایسته” فاضل نظری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوران مدیریت بر کانون تشکر و قدردانی کرده است.
فاضل نظری از آذر سال ۱۳۹۶ تا حالا عهده دار این مسئولیت بود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~