تست كرونا در منزل و محل كار راحتتر از همیشه

تست كرونا در منزل و محل كار راحتتر از همیشه

تست كرونا در منزل و محل كار راحتتر از همیشه

به گزارش مدل کودک مجموعه هوم کا با همکاری با کارشناسان کارآزموده و آزمایشگاه ‎های معتبر، خدمات خویش را در زمینه‎ های درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل و محل کار به مراجعین خود عرضه می دهد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، برای تست کرونا به کجا رجوع کنیم؟ تست کووید -۱۹ چگونه انجام می شود؟ چگونه میتوان از خدمت تست کرونا در منزل هوم کا استفاده نمود؟ آیا انجام آزمایش pcr در منزل یا محیط کار خطرناک است؟ قیمت تست pcr چقدر است؟ چه زمانی باید برای انجام تست کرونا اقدام نماییم؟ چقدر طول می کشد تا پاسخ تست پی سی آر مشخص شود؟ تا حاضر شدن جواب آزمایش کووید -۱۹ چه کارهایی باید انجام دهیم؟
اینها سوالات رایجی است که این روزها زیاد پرسیده می شود. کرونا به سادگی توانسته است سبک زندگی ما تغییر دهد و اینطور به نظر می آید که فعلا با آن درگیر هستیم. بنابراین بهتر است پاسخ سوالات رایج را بدانیم تا کمی از اضطراب و استرس ما کاسته شود.
برای انجام تست کرونا به چه مراکزی باید رجوع نماییم؟
به منظور کنترل بیماری و پایش بیماران، مراکز خاصی برای رسیدگی به افرادی که به این بیماری مبتلا شده ‎‎اند یا مشکوک به آن هستند در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید به سامانه ۴۰۳۰ رجوع نمایید. به منظور دسترسی آحاد جامعه، تلاش شده است تا در هر شهر و استانی چندین مرکز برای رسیدگی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شود.
البته برای این منظور می توانید از خدمات موسسات پرستاری مانند هوم کا هم بهره ببرید. این مجموعه تلاش کرده است خدمات خویش را در زمینه های درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل و محل کار به مخاطبان خود عرضه نماید. هوم کا با کارشناسان کارآزموده و آزمایشگاه های معتبر همکاری دارد بنابراین خدمات خویش را با کیفیتی مطلوب به مخاطبان عرضه خواهد کرد.
در حال حاضر ساکنین استان های تهران، البرز و مشهد فرصت استفاده از خدمات این مجموعه را دارند. همچون این خدمات میتوان به تست کرونا در منزل مشهد اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید به سایت مجموعه رجوع نمایید. بدین سان با انواع پکیج تست کرونا هوم کا هم آشنا خواهید شد و برپایه نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.
تست کرونا چگونه انجام می شود؟
تست کرونا در منزل تهران، مشهد یا البرز به دو صورت آنتی بادی و pcr صورت خواهد گرفت. در این میان آزمایش پی سی آر از اهمیت و اعتبار بسیار بیشتری برخوردار می باشد. در برای تشخیص قطعی بیماری انجام این آزمایش از جانب پزشکان سفارش می شود.
در این آزمایش برای نمونه‎ گیری به نمونه ترشحات بینی و حلق نیاز است. نمونه‎گیری از راه یک سواپ ۱۵ سانتیمتری صورت خواهد گرفت. سواپ پنبه ‎ای به اعماق حلق یا بینی هدایت می شود. در خلال آن دردی را حس نخواهید کرد، اما احساس خوشایندی هم نخواهید داشت. برای مثال زمانی که تکنسین سواپ را به انتهای حلق هدایت می کند احساس سرفه یا خفگی به شما دست خواهد داد. برای نمونه‎ گیری لازم است سواپ به مدت تقریباً ۱۵ ثانیه به صورت دورانی حرکت نماید. معمولاً بیشتر افراد می توانند این مدت زمان را تحمل کنند تا نمونه‎ گیری به درستی صورت گیرد. در هر صورت اگر احساس می کنید قادر به کنترل سرفه خود نیستید، حتما با اشاره دست به تکنسین اطلاع دهید. در خلال نمونه ‎گیری حتما یک دستمال تمیز به همراه داشته باشید تا هنگام سرفه کردن از آن استفاده نمایید.

تست آنتی بادی کرونا در منزل
برای تست آنتی بادی لازم است تا نمونه خون دهید. از این آزمایش بعنوان تست مکمل یاد می شود. انجام آن به تنهایی نمی تواند در تشخیص بیماری موثر باشد. با بررسی نتایج آن پزشک در می یابید بیماری در چه مرحله‎ ای است. برای مثال اگر سطح آنتی بادی IgM زیاد باشد، یعنی بیماری در مراحل ابتدایی است و سیستم دفاعی بدن در حال مبارزه است. اما نمی توان قطعا اظهار داشت که ویروس کووید -۱۹ منجر به تحریک سیستم دفاعی بدن شده است.
اگر مقدار آنتی بادی IgG بالا باشد، یعنی بدن توانسته ویروس را شکست دهد و فرد رو به بهبودی است. این احتمال وجود دارد که میزان این آنتی بادی آنقدر کم باشد که در آزمایش نشان داده نشود. بنابراین گفته می شود این تست برای تشخیص کووید -۱۹ اعتبار ندارد.
برای انجام آزمایش پی سی آر و آنتی بادی نیازی به ناشتا بودن نیست.
آیا انجام آزمایش pcr در منزل یا محیط کار خطرناک است؟
از آنجا که این ویروس قدرت سرایت بالایی دارد، برخی گمان می کنند انجام آزمایش pcr در منزل یا محیط کار خطرناک می باشد. باید بدانید انجام تست کرونا در منزل تهران، از شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت می کند. تکنسین هوم کا کلیه پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده و از تجهیزات پک شده (بسته بندی) و استریل استفاده خواهد نمود. ازاین رو در خانه بمانید و تست کرونا را با اطمینان خاطر در منزل انجام دهید. کارشناسان هوم کا در همه مراحل از شما پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.
چه زمانی باید برای انجام تست کرونا اقدام نماییم؟
چنانچه با علایم رایج کووید -۱۹ مواجه شدید، باید پروتکلهای بهداشتی را به دقت رعایت نمایید. به صورت کلی گفته می شود اگر بعد از گذشت ۴۸ ساعت از شدت علایم کاسته نشد و در عین حال داروهای رایج سبب کاهش و درمان علایم نشدند، لازم است به مراکز بهداشتی رجوع نمایید یا با متخصصان هوم کا تماس بگیرد.
همچنین اگر با شخص آلوده‎ایی در تماس بوده‎اید باید بعد از گذشت سه تا پنج روز برای انجام تست پی سی آر اقدام نمایید. آزمایش زودهنگام، احتمالاً با خطا مواجه خواهد شد.
مهمترین نشانه های کووید -۱۹
تنگی نفس
بدن درد
تب و لرز
سرفه خشک
آبریزش بینی
اختلالات گوارشی مانند اسهال و استفراغ
چقدر طول می کشد تا پاسخ تست پی سی آر مشخص شود؟
پاسخ تست pcr کرونا معمولاً در بازه زمانی ۱۲، ۲۴، ۴۸ یا ۷۲ ساعته عرضه خواهد شد. هرچقدر وضعیت بیمار اورژانسی باشد به همان میزان تلاش می شود، نتیجه تست سریع تر عرضه شود.
تا حاضر شدن نتیجه تست حتما شرایط قرنطینه را رعایت کنید. چون که تا آن زمان فرض بر این است که شما بیمار و ناقل هستید.

تست کرونا در منزل با هوم کا
برای برخورداری از خدمت تست کرونا در منزل مشهد، تهران یا البرز هوم کا می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت مجانی شما را راهنمایی خواهند کرد. همچین با رفتن به سایت www.homeca.ir امکان ثبت مجانی سفارش وجود دارد. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~