خرید نهال گردو و كاشت گردو چه مزایایی دارد؟

خرید نهال گردو و كاشت گردو چه مزایایی دارد؟

خرید نهال گردو و كاشت گردو چه مزایایی دارد؟

برای خرید نهال با کیفیت گردو با مشاوران ما در پالیز گردو تماس بگیرید تا بهترین نهال گردو با ضمانتامه معتبر و گارانتی سلامت نهال را دریافت نمایید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، درست همانند همه ی مشاغل دیگر، کشاورزی و باغداری هم برای رفع نیازهای انسان و کسب درآمد به وجود آمده است. یک کشاورز نیمی از سال را تلاش می کند تا بتواند در نیمه ی دیگر سال، محصول با کیفیتی تولید نماید و به بازار عرضه نماید. بدین سان نتایج زحمت خویش را در برابر فروش محصولات و کسب درآمد دریافت می کند. اما آیا راهی وجود دارد که کشاورز بتواند درآمد بیشتری کسب کند؟ به بیان واضح تر چه محصولی در باغ بکاریم تا بهترین بازدهی و عملکرد را داشته باشد؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
چرا خرید نهال گردو یک انتخاب اقتصادی است؟ قیمت نهال گردو با کمی جست وجو و کسب اطلاعات بیشتر خواهیم دانست که قیمت نهال گردو در مقایسه با سایر ارقام میوه، بسیار مقرون به صرفه تر است. مقاومت در مقابل سرما از سوی دیگر نهال گردو مقاومت بسیار عالی در مقابل سرما و گرما از خود نشان داده است. و این یعنی احتمال سوختن جوانه ها و کاهش محصول دهی در سرمای دیررس و ناگهانی بهاره به حداقل می رسد. نیاز به نگهداری کمتر نهال گردو نیازی به نگهداری زیاد ندارد، یعنی در هزینه های سمپاشی و کوددهی ما بیشترین صرفه جویی را خواهیم داشت. نهال گردو نیازمند آبیاری زیادی نیست. بعلاوه در فصول سرد و یخبندان میتوان آبیاری درخت را متوقف کرد. محصول پرفروش
میوه ی درخت گردو به اشکال مختلف به فروش می رسد. یعنی یک بازار بسیار مناسب برای فروش میوه و سایر بخش ها وجود دارد. (در مطلب چگونه محصول گردوی خویش را بفروشم؟ به صورت مفصل در اینباره به گفتگو پرداخته ایم). امکان کاشت در سرتاسر کشور بیشتر مناطق در کشورمان دارای آب و هوای کوهستانی و با زمستان های بسیار سرد است. درختان میوه دار کمتر می توانند در این سرما از خود مقاومت نشان داده و دوام بیاورند اما درخت گردو تحمل سرمایی بسیار خوبی دارد و می تواند در اغلب نقاط کشور کشت شده و به خوبی محصول دهی کند. ازاین رو راه اندازی باغ گردو نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارد و بسیار مقرون به صرفه است. همه ی اینها دلایلی محکم جهت راه اندازی باغ گردو است. چگونه نهال گردوی خوبی انتخاب کنیم؟ قبل از کاشت نهال گردو باید اطلاعات لازم درباره ی باغ خود و نهالی که می خواهیم در باغ بکاریم، بدست بیاوریم و سپس این اطلاعات را با یکدیگر مقایسه نماییم. ۴ مورد از مهم ترین مواردی که پیش از خرید نهال گردو باید بررسی شود: ۱. ارتفاع از سطح دریا ۲. مقاومت سرمایی نهال گردو ۳. حداکثر محصول دهی درخت گردو ۴. عمر اقتصادی درخت گردو که در ادامه به شرح هر مورد می پردازیم. ارتفاع از سطح دریا هر ارتفاعی از سطح دریا دارای آب و هوا و میزان رطوبت و شرایط خاصی است. و ارقام مختلف درختان معمولاً در ارتفاع خاصی از سطح دریا به خوبی رشد می کنند. خوشبختانه این ارتفاع برای بیشتر درختان مشخص شده است. ازاین رو پیش از کاشت نهال گردوی خود، ارتفاع محل باغ را از سطح دریا بدست آورید و با ارتفاع استاندارد نهال مقایسه کنید بدین سان می توانید بهترین نهال گردو را برای کاشت در باغتان بیابید. مقاومت سرمایی نهال گردو این مورد باید از چند منظر مورد بررسی قرار بگیرد. به صورت کلی مقاومت سرمایی نهال گردو به معنا میزان تحمل سرما و گرمای نهال گردو است. نهال گردو دارای مقاومت سرمایی نسبتاً خوبی است. اما برای افزایش تحمل سرمایی، باید نهال را پیش از کاشت در یک دوره ی سرمایی ویژه قرار داد. این کار معمولاً توسط نهالستان انجام می شود. (می توانید از مشاوران نهالستان بپرسید) بعد از آخر این دوره، تحمل سرمایی درخت به میزان قابل ملاحظه ای افزایش میابد. نکته ی بعدی زمان گلدهی درختان است. نهال ها به دو صورت دیرگل و زودگل وجود دارند. نهال های زود گل معمولاً در اوایل فروردین و یا قبل تر آغاز به شکوفه زدن می کنند. بدین سان اگر منطقه ی باغ گرفتار سرمای دیررس بهاره شود. همه ی شکوفه ها از بین رفته و اصطلاحاً می سوزند. این مورد در کاهش محصول دهی درخت تاثیر بسزایی دارد. ازاین رو اگر باغ شما در منطقه ای با احتمال سرمای ناگهانی بهاره قرار دارد، حتما از ارقام دیرگل استفاده کنید.
حداکثر محصول دهی درخت گردو لازم به گفتن نیست که هرچه میزان محصول دهی درخت بیشتر باشد، درآمد بیشتری عاید باغدار می شود. حداکثر محصول دهی درختان گردو در اطلاعات در ارتباط با هر رقم وجود دارد. بعضی از ارقام بسیار عالی جهت کاشت در باغ گردو؛ نهال گردو ژنوتیپ کانادایی نهال گردو چندلر نهال گردو فرنور نهال گردو تویسرکان عمر اقتصادی درخت گردو عمر اقتصادی گردو در واقع به مدت زمانی گفته می شود که درخت به بیشترین محصول دهی خود می رسد. درختان گردو معمولاً از سال اول یا دوم آغاز به محصول دهی می کنند. و با نزدیک شدن به سن بلوغ، محصول دهی آنها حداکثری می شود. درختان گردو معمولاً عمر زیادی دارند. شما می توانید اطلاعات در ارتباط با هر رقم را در سایت پالیز گردو بخوانید. نتیجه گیری باید اظهار داشت که میوه ی گردو بسیار پرخاصیت است. علاقه مندان زیادی از گردو در طبخ غذا و یا در کنار سفره ی صبحانه و یا بعنوان تزئینات غذا استفاده می نمایند. بیشترین مصرف گردو در خشکبار است. گردو به دلیل خاصیت های درمانی و پیشگیری که دارد، در رژیم غذایی بیشتر افراد یافت می شود. مصرف روزانه ۲ تا ۳ گردو می تواند احتمال ابتلاء به خیلی از بیماری ها را کم کند. از طرفی گردو از قابلیت انبار بسیار عالی برخوردار می باشد. گردوی خشکبار می تواند تا مدت های بسیاری سالم باقی بماند. نهالستان پالیزگردو با مدیریت سعید قاسمی سال هاست که در زمینه ی پرورش و فروش نهال گردو با استفاده از بهترین و به روز ترین روش ها، از پیشتازان این عرصه به شمار می اید. این نهالستان دارای کلیه مجوزهای رسمی و معتبر از جهاد کشاورزی و شناسنامه ی مخصوص و شماره ی ثبت اختراع بوده و می تواند کلیه ارقام گردو را باکیفیت و در مقیاس بالا برای باغداران عزیز فراهم نماید. برای خرید نهال گردو با کیفیت با مشاوران ما در پالیز گردو تماس بگیرید. تا بهترین نهال گردو با ضمانتامه معتبر و گارانتی سلامت نهال را دریافت نمائید. شماره تماس: مهندس سعید قاسمی ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳ جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید نهال گردو به وبسایت پالیز گردو Palizgerdo.com رجوع کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~