داستان سرقت سردیس یك هنرمند در شیراز

داستان سرقت سردیس یك هنرمند در شیراز

داستان سرقت سردیس یك هنرمند در شیراز

به گزارش مدل کودک فارس انعکاس خبر مفقود شدن سردیس ˮرحیم هودیˮ هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در شبکه های اجتماعی، در حالی رسانه ای شد که به قول مطلعان، ۵ روز پیش حادث شده است.
خبر مفقود شدن سردیس “رحیم هودی” پیشکسوت تئاتر ایران و شیراز، در حالی از عصر پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت و همزمان با آخرین روز هفته شیراز، در صفحات شبکه های مجازی دست به دست شد که سرقت پیش از دوشنبه هفته گذشته، حادث شده است.
این خبر که در استوری شبکه های اجتماعی بعضی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر هم بازنشر داشته، منجر به واکنش رسمی از جانب مسؤلان هیچ یک از دستگاههای متولی نشده است.
معاون ارشاد فارس در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه، حالا ۵ روز از وقوع این سرقت می گذرد اضافه کرد که سردیس یاد شده، در محوطه مقابل تالار حافظ ارشاد فارس نصب بوده است.
بهروز مرامی تصریح کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، اقدامات لازم برای پیگیری این رخداد را انجام داده است.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سردیس یاد شده، به سفارش شهرداری شیراز طراحی و توسط عبدالعلی قصرالدشتی مجسمه ساز شیرازی از بُرنز ساخته و در مقابل تالار حافظ نصب شده بود.
این سردیس، در محوطه ی پیاده راه مقابل تالار حافظ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نصب شده است؛ محوطه ای که به علت اهمیت آن، مملو از دوربین های مدار بسته شامل نظارت تصویری و کنترل تردد و… است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~