ارائه خدمات فضای ذخیره سازی ابری، با افرانت امكان پذیر شد

ارائه خدمات فضای ذخیره سازی ابری، با افرانت امكان پذیر شد

ارائه خدمات فضای ذخیره سازی ابری، با افرانت امكان پذیر شد

مدل کودک: افرانت در امتداد رفع چالش ذخیره سازی و مدیریت داده های سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک، استارتاپ ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره سازی ابری (Object Storage) راه اندازی نمود.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، افرانت در امتداد رفع چالش ذخیره سازی و مدیریت داده های سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک، استارتاپ ها و کاربران حقیقی، سرویس فضای ذخیره سازی ابری (Object Storage) راه اندازی نمود.
به گزارش روابط عمومی افرانت، رایانش ابری یا Cloud Computing در سالهای اخیر به موتور محرک رشد و توسعه اقتصادی در حوزه IT تبدیل گشته و به کسب و کارهای اینترنتی، اپلیکیشن ها، استارتاپ ها، محیط های توسعه نرم افزار، اینترنت اشیا (IOT) و وب سایت ها این امکان را می دهد تا با بهره گیری از پلت فرم های ابری بیشتر زمان خودرا صرف توسعه نرم افزار نموده و زمان کمتری را به مدیریت زیرساخت اختصاص دهند.
بر اساس این گزارش، شرکت افرانت از خردادماه امسال در امتداد ارائه خدمات پایدار بر بستر وب و با تاکید بر با اهمیت ترین خاصیت های خود همچون پیشرفته ترین دیتاسنترهای داخل کشور، با هدف ارائه خدمات یکپارچه زیرساخت فناوری اطلاعات برروی ابر
(Cloud Infrastructure as a Service) در لایه (Iaas)؛ سرویس فضای ذخیره سازی ابری با امکان تست سرویس در قالب بسته رایگان ده روزه بدون محدودیت ترافیک، راه اندازی نمود.
بنابراین گزارش، سرویس فضای ذخیره سازی ابری افرانت بمنظور نگهداری و به اشتراک گذاری اطلاعات و داده های کسب وکار کاربران در فضای ابری طراحی شده است و قادر می باشد داده هایی در مقادیر بالا و ساختار نیافته مانند ایمیل ها، ویدیوها، عکس ها، صفحات وب، فایل های صوتی و سایر داده های صوتی و تصویری و یا محتواهای اینترنتی که انواع سنتی فضاهای ذخیره سازی امکان سازماندهی آنها را ندارند، نگهداری و پشتیبانی کند.
از سوی دیگر، زیرساخت ابری (Iaas)، با امکان ذخیره سازی ابری مبتنی بر فناوری Object Storage نیز این امکان به کاربر می دهد تا منابع خودرا بدون نیاز به هماهنگی با ارائه دهنده خدمات، افزایش یا کم کند.
گفتنی است از با اهمیت ترین مزایای استفاده از خدمات فضای ذخیره سازی ابری افرانت در کنار انعطاف پذیری و پایداری شبکه؛ قابلیت مشاهده نمودارهای مصرفی، اتصال بوسیله رابط S3 و Swift، ذخیره همزمان سه نسخه از داده، کنترل کیفیت و حفاظت از دیتاها در دیتاسنترهای امن افرانت است.
متمرکزسازی اطلاعات، قابلیت اشتراک گذاری بالا، گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، استفاده از سرورهای پیشرفته و قدرتمند و تجهیزات مدرن شبکه، امکان ایجاد چندین سرور ابری در یک حساب و پشتیبانی ۲۴ ساعته، از دیگر مزایای خدمات ابری افرانت است که این سرویس دهنده را باتوجه به در اختیار داشتن پیشرفته ترین و ممتازترین مراکز داده داخل کشور، از سایر رقبای خود در بازار خدمات ابری؛ متمایز کرده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~