تخفیف ویژه برای رفتن به مراكز واكسن كرونا؛ اسنپ رفت وآمد سالمندان به مراكز واكسیناسیون را آسان كرد

تخفیف ویژه برای رفتن به مراكز واكسن كرونا؛ اسنپ رفت وآمد سالمندان به مراكز واكسیناسیون را آسان كرد

تخفیف ویژه برای رفتن به مراكز واكسن كرونا؛ اسنپ رفت وآمد سالمندان به مراكز واكسیناسیون را آسان كرد

شرکت اسنپ در نظر دارد شرایطی را برای تسهیل رفت وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم آورد تا این افراد و خانواده هایشان بتوانند پروسه واکسیناسیون را با دغدغه خاطر کمتری پشت سر بگذارند.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال در حال اجراست؛ گروهی که به سبب ملاحظات سنی رفت وآمد برایشان آسان نیست و اغلب به همراهی اعضای خانواده برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیاز دارند. از همین رو، شرکت اسنپ در امتداد مسئولیت اجتماعی خود در نظر دارد شرایطی را برای تسهیل رفت وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم آورد تا این افراد و خانواده هایشان بتوانند پروسه واکسیناسیون را با دغدغه ی خاطر کمتری پشت سر بگذارند.
اسنپ، در فاز اول این طرح حمایتی که بصورت آزمایشی شروع کرده، ۵۰ درصد تخفیف ویژه ی دو سفر (مجموعاً تا سقف ۳۰ هزار تومان) برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهر تهران در نظر گرفته است. این تخفیف از تاریخ یکم تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ بامداد تا ۱۵ عصر از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود. افرادی که حساب کاربری اسنپ دارند می توانند برای همراهی سالمندان به مراکز واکسیناسیون برای یک سفر رفت وبرگشت از این تخفیف بهره مند شوند. تنها کافی است پس از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنند. همین طور می توان از گزینه ی «سفر برای دیگری» بمنظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده نمود.
به گفته روابط عمومی اسنپ، این شرکت امیدوار است تا در صورت اثربخش بودن این طرح و تاثیرش در تسهیل و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بتواند آنرا در فازهای بعدی و در سایر شهرها ادامه دهد و بدین سان سهم کوچکی در ایمن سازی مردم کشور در مقابل پاندمی کرونا داشته باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~