چرا استفاده از درایو ABB الزامی است؟

چرا استفاده از درایو ABB الزامی است؟

چرا استفاده از درایو ABB الزامی است؟

مدل کودک: با مطالعه این مطلب متوجه می شوید چرا خرید درایو  ABB الزامی است. اگر قصد خریداری این محصولات را داشته باشید ما آماده ایم تا در تجهیز شبکه کنترل موتورهای الکتریکی خط تولید شما کنارتان باشیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، در دنیای صنعت و تکنولوژی، استفاده از هیچ وسیله ای الزامی نیست، مگر این که فواید و سودهای حاصل از بکارگیری آن بر همگان روشن شود. به عبارتی تنها استفاده از ابزاری الزامی است که بتوانند به افزایش بهره وری تولید کمک کرده و از این طریق، سود حاصل از تولید را بالا برند. اما با این حال، آیا استفاده از درایو ABB الزامی تلقی می شود؟ قبل از پاسخ به این پرسش جالب است بدانید که بیشتر از ۶۵ درصد کل برقی که در صنعت استفاده می شود، توسط موتورهای الکتریکی بلعیده خواهد شد. این در شرایطی است که تنها ۱۰ درصد از موتورهای الکتریکی از یک درایو متناسب و اثربخش استفاده می نمایند. حال با در نظر داشتن این موضوع، دعوت می نماییم تا با مطالعه موارد زیر، خودتان به این پرسش بسیار مهم پاسخ دهید.
درایو ABB در انواع متعدد و با مشخصات مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی با درایو ABB
به جای کار با موتور الکتریکی به صورت مداوم و در بالاترین سرعت، با استفاده از درایو ABB می توانید با در نظر گرفتن فرآیندهای متعدد کاری، میزان افزایش یا کاهش سرعت را تعیین کنید. تصور کنید یک خودرو بدون در نظر گرفتن شرایط جاده و تصمیمات راننده، همواره با بیشترین سرعت ممکن حرکت نماید. این اتفاق چالش های بسیار زیادی را به همراه دارد که یکی از آنها، مصرف سرسام آور سوخت است. پس با در اختیار گرفتن سرعت عملکرد موتور الکتریکی خود، از مصرف بالای برق اجتناب می کنید. البته به شرطی که درایو شما محصولی با کیفیت مانند ABB باشد و بتواند این کار را به نحو صحیحی انجام دهد.
کنترل بهینه فرآیندها
هر چند در فرایند تولید و بهره برداری از موتورهای الکتریکی مختصات عملکرد موتور به دقت بررسی خواهد شد اما با این وجود نمی توان همه چیز را به عملکرد موتور محول کرد. با استفاده از درایو ABB کنترل بهینه فرایند های کاری موتور به امری روتین، ساده و قابل برنامه ریزی تبدیل خواهد شد. درایو مذکور می تواند برای رسیدن به نسبت صحیحی از سرعت و گشتاور در کنار حفظ دقت موتور الکتریکی، به شما کمک نماید. این یعنی در کنار کاهش مصرف انرژی، عملکرد موتور الکتریکی نیز توسط درایو ABB بهبود خواهد یافت. این که بتوانید در کنار صرفه جویی، عملکرد را هم بهتر کنید، جادویی است که درایو ABB آنرا به حقیقت بدل کرده است.
کاهش احتیاج به تعمیر و نگهداری مداوم
عملکرد روان تر و بهینه تر موتورهای الکتریکی، در کنار بهبود نتیجه نهایی و فرایند های کاری، یک دستاورد کلیدی دیگر را نیز به همراه دارد؛ افزایش طول عمر وسیله و کاهش شانس خرابی. در صورت به کار بستن درایو ABB شما با دستیابی به نسبتی بهینه از سرعت، گشتاور و مصرف، استهلاک، سایش و رانش ناخواسته اجزای موتور الکتریکی را به حداقل می رسانید. با وجود استهلاک کمتر و بهره برداری بهینه از قطعات مختلف، احتیاج به سرویس، بررسی و تعمیرات دوره ای کاهش یافته و در بلندمدت نیز عمر دستگاه ها بیشتر خواهد شد. درایو ABB شانس خرابی وسیله شما را به طرز قابل توجهی می کاهد.
سهولت در توسعه و بهبود شبکه های کاری
ساختارهای صنعتی و تولیدی به علل مختلفی همواره درگیر با تغییر، بهبود و توسعه هستند. با این وجود کاملاً طبیعی است که در برهه های زمانی مختلف، قصد تغییر چیدمان یا تعداد موتورهای الکتریکی را داشته باشید. در شرایط نرمال اعمال چنین تغییراتی می تواند منجر به هزینه های گزافی شده و مدت زمان زیادی را در پروژه تلف کند. اما در صورت استفاده از درایو ABB شما شبکه ای منعطف از کنترل موتورهای الکتریکی را در اختیار دارید که توسعه، اصلاح یا تغییر آن تحت هر شرایطی، ساده تر است. درایو ABB مقیاس پذیری شبکه کنترل واحد صنعتی شما را تضمین می نماید.

تطبیق پذیری قابل توجه، توسعه سیستم های مبتنی بر این محصول را ساده تر کرده است

انتخاب ساده تر با عنایت به تعدد مدل ها
دایره وسیع محصولات و مدلهای گوناگون درایو ABB سبب شده تا تصمیم گیری برای انتخاب و خرید محصول بسیار ساده تر از حد تصور باشد. بدون احتیاج به درگیر شدن در فرایند های تخصصی و فنی، می توانید با تعیین توان نامی، ولتاژ و شدت جریان مدنظر، به گزینه های مناسبی دسترسی پیدا کنید. البته این به مدلول جزئیات پایین در تعیین مدلهای مختلف نیست؛ در صورتیکه به اطلاعات دقیق و جزئی تری نیاز داشته باشید، انواع کاتالوگ درایو ABB می توانند فکت ها و شیت های گوناگونی را در اختیار شما قرار دهند.
ایتوک صنعت در انتخاب و خرید کنار شماست
حتماً با مطالعه موارد فوق شما نیز متوجه شده اید که چرا خرید درایو ABB الزامی است. اگر قصد خریداری یکی از این محصولات را داشته باشید ما آماده هستیم تا در تجهیز شبکه کنترل موتورهای الکتریکی خط تولید شما کنارتان باشیم. کارشناسان مجرب و عوامل فروش شرکت ایتوک صنعت با وجود دسترسی به اطلاعات دقیق و جزئی محصولات برند ABB، ضمن معرفی گزینه های مختلف، برای تجربه انتخاب های مقرون به صرفه و کارآمد، کنار شما هستند. ایتوک صنعت بعنوان نماینده رسمی ABB در ایران، محصولات را بدون واسطه و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای کسب اطلاع در رابطه با قیمت درایو ABB با ما در ارتباط باشید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~