فراخوان بازی های رومیزی بازی دانان

فراخوان بازی های رومیزی بازی دانان

فراخوان بازی های رومیزی بازی دانان

مدل کودک: رویداد آموزشی – رقابتی طراحی و تولید بازی های رومیزی «بازی دانان» از طراحان و علاقه مندان به این حوزه جهت شرکت در این رخداد فرهنگی ثبت نام می کند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا در فراخوان این رویداد آمده است: ساختار آموزشی رویداد «بازی دانان» برمبنای کسب مهارت های لازم در طراحی، ساخت و عرضه یک بازی رومیزی، از چهار کارگروه «طراحی مکانیزم»، «طراحی محصول»، «مدیریت تولید» و «مدیریت فروش» تشکیل شده و تلاش دارد تا با شروع مسیری نو و علمی، به سهم خود در ایجاد «دانایی» در این حیطه نقشی ایفا کند.
بر این اساس این رویداد در سه مرحله و با تاکید بر آموزش علاقه مندان به حوزه طراحی بازی های رومیزی برگزار می شود و طراحان و علاقه مندان نوجوان تا بزرگسال امکان حضور در این رویداد را دارند.
در مرحله نخست، شرکت کنندگان با انجام ثبت نام، دیدن «ویدئو مقاله ها (در دست انتشار)»، انجام تکالیف محوله و نیز انگیزه نامه مورد ارزیابی شورای علمی قرار خواهند گرفت. افراد برگزیده وارد مرحله دوم می شوند.
در مرحله دوم، کارگاه های آموزشی آنلاین برگزار می شود و در آخر این مرحله هم با انجام تکالیف، شورای علمی رویداد افراد دارای صلاحیت را به مرحله سوم معرفی خواهدنمود.
مرحله سوم، تمرین طراحی و ساخت یک بازی رومیزی برمبنای یک صورت مساله واقعی ارائه شده توسط سازمان ها، ارگان ها و یا شرکت های علاقمند است. شرکت کنندگان در این مرحله بصورت گروه هایی متشکل از چهار تخصص اصلی مذکور تحت راهنمایی متخصصان و مدرسان این حوزه قرار خواهند گرفت.
در انتهای این مرحله محصولاتی که حائزشرایط لازم برای تجاری سازی قرار بگیرند با همکاری تولیدکنندگان مطرح این حوزه به تولید خواهند رسید.
شورای علمی این رویداد متشکل از مهدی عباسی (رییس سازمان دانشجویان و دبیر رویداد)، صمد خطیبی (دبیر علمی رویداد)، برونو فدوتی، سهراب ذوالفقاری، علیرضا لولاگر، آرش برهان، هانی فتوت و سیدعلی طباطبایی هستند.
همین طور «معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی»، وزارتخانه های «علوم، تحقیقات و فناوری»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ریاست جمهوری»، «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، «شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب بازی»، «انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران» و «بنیاد ملی بازی های کامپیوتر ای» حامیان این رویداد معرفی شده اند.
قبل تر مهلت ثبت نام در این رویداد ۳۱ اردیبهشت اعلام شده بود که اکنون تا ۱۶ خرداد تمدید شده است.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های www.roytab.ir/bazidanan، www.isojd.ac.ir، www.studentcity.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۸۰۰۰ تماس بگیرند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~