تولید گیربكس خودرو های برقی و هیبرید در دستور كار

تولید گیربكس خودرو های برقی و هیبرید در دستور كار

تولید گیربكس خودرو های برقی و هیبرید در دستور كار

قائم مقام اجرایی شرکت صنعتی نیرومحرکه، از داخلی سازی و تولید انبوه گیربکس نیمه اتوماتیک AMT امسال اطلاع داد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، مسعود ذوالقدر با بیان اینکه شرکت صنعتی نیرو محرکه مأموریت تولید گیربکس برای انواع خودرو های سواری گروه صنعتی ایران خودرو را برعهده دارد، بیان نمود: این شرکت پارسال با ۴۱ درصد افزایش تولید توانست ۴۸۰ هزار دستگاه انواع گیربکس خودروی سواری تولید نماید.
قائم مقام اجرایی شرکت صنعتی نیرومحرکه ضمن اشاره به دستاوردها و اقدامات شاخص این شرکت در حوزه ارتقای کیفیت، اضافه کرد: کاهش محسوس روند برگشتی و اخطار کیفی از جانب مشتری در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۷ و ۹۸ همچون دستاوردهایی به حساب می آید که نشانگر اثربخشی مثبت نظام بهبود این سازمان است.
وی در ادامه اظهار داشت: شرکت صنعتی نیرو محرکه با برخورداری از آزمایشگاه های تأیید شده از جانب مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران، جزو شرکتهای برتر منطقه در زمینه توانمندی های آزمایشگاهی به شمار می رود؛ به نحوی که با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایمنی و بهداشت شغلی، زیست محیطی و آزمایشگاهی و با دریافت گواهی نامه های مرتبط از مراجع ذیصلاح کوشیده نقش خویش را در ارتقای سطح رضایتمندی ذی نفعان ایفا کند.
ذوالقدر اضافه کرد: در سال ۹۹، برای اولین بار در کشور، پروژه های گیربکس شش سرعته دستی و نیمه اتوماتیک در دستور کار نیرو محرکه قرار گرفت. گیربکس شش سرعته دستی در اسفندماه سال قبل مطابق با برنامه زمانبندی ایران خودرو، به تولید انبوه رسید. تمامی مراحل طراحی تا تولید انبوه این پروژه توسط جوانان متخصص ایرانی در بازه زمانی کمتر از ۹ ماه صورت گرفت که رکورد مهمی در تولید محصول جدید به حساب می آید.
وی با بیان اینکه فاز مطالعات گیربکس DCT7 دو کلاچه اتوماتیک که در سال ۹۹ شروع شده، هم زمان با گیربکس نیمه اتوماتیک درحال پیشرفت است، اظهار داشت: اقدامات اجرایی پروژه گیربکس اتوماتیک هم شروع شده است.
وی با بیان اینکه هم زمان با طراحی و اجرای پروژه های مذکور، مطالعات ساخت گیربکس خودرو های برقی و هیبریدی را مطابق با برنامه های توسعه ایران خودرو پیش خواهیم برد، اظهار داشت: برای این منظور و افزایش توانمندی طراحی و تولید گیربکس، درحال ارتقای آزمایشگاه های تحقیقاتی و صحه گذاری گیربکس در شرکت نیرو محرکه هستیم. هم اکنون بخشی از آن به مرحله اجرا رسیده و بخش باقی مانده هم با خرید تجهیزات جدید، محقق خواهد شد. البته عمده این تجهیزات در ارتباط با صحه گذاری و تست انواع گیربکس های اتوماتیک و با هدف ارتقای کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~