چیلر چیست و آیا برای ساختمانمان چیلر تهیه كنیم؟

چیلر چیست و آیا برای ساختمانمان چیلر تهیه كنیم؟

چیلر چیست و آیا برای ساختمانمان چیلر تهیه كنیم؟

به گزارش مدل کودک چیلر یا سرد کن ماشینی می باشد که به کمک سیکل تبرید تراکمی یا جذبی، گرمای مایع را از آن می گیرد.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، چیلر یا سرد کن ماشینی می باشد که به کمک سیکل تبرید تراکمی یا جذبی، گرمای مایع را از آن می گیرد.
وظیفه چیلر چیست؟به صورت کلی وظیفه چیلر این است که به کمک تبخیر و تقطیر سیالی که بین اجزای دستگاه درحال گردش است، گرما را از بخشی به بخش دیگر سیکل یا دوره انتقال دهد. به صورت ساده تر چیلر، سیال را به منظور سرمایش فضا سرد می کند تا سیال سرد شده به کمک لوله کشی و پمپ به بخش توزیع کننده هوا برسد. به منظور کیفیت بهتر حرکت سیال بهتر است لوله کشی ها عایق بندی باشد.انواع چیلر چیست؟* چیلر تراکمی* چیلر جذبیچیلر تراکمی چگونه کار می کند؟چیلر تراکمی به کمک انرژی برق و طی یک فرایند مکانیکی باعث تراکم گاز به وسیله کمپرسور و انتقال آن به کندانسور می شود. که در این وسیله دمای گاز متراکم شده توسط سیال سرد، کاسته می شود و به مایع تبدیل می شود. در ادامه با عبور این مایه از اواپراتور و تبخیر آن، مایع سرد کننده گرمای نهان تبخیر را جذب کرده و سبب ایجاد برودت می شود.انواع چیلر تراکمیچیلر تراکمی آب خنکدر این نوع از چیلرها، خنک شدن کندانسور وابسته به تبادل انرژی با آب است. بدین سان که مبرد گرم از کمپرسور وارد کندانسور شده و به کمک برج خنک کننده آب با دمای مناسب از داخل لوله ها عبور می کند.چیلر تراکمی هوا خنکدر این نوع از چیلرها، خنک شدن کندانسور وابسطه به تبادل انرژی با هوای محیط است. بدین سان که مبرد گرم از کمپرسور وارد کندانسور شده و هوای محیط به کمک فن های دمنده یا مکنده از روی لوله ها عبور می کند.
چیلر جذبی چیست؟کارکرد چیلر جذبی تفاوت چندانی با چیلر تراکمی ندارد. تنها تفاوت این دو نوع چیلر در نوع افزایش فشار مبرد برای خروج از اواپراتور و انتقال آن به کندانسور است. در چیلر جذبی بخار آب خارج شده از اواپراتور توسط لیتیوم بروماید جذب می شود. پمپ آب و مایع جذب کننده را به مولد حرارتی منتقل می کند. در نتیجه این فرایند محلول گرم می شود، آب موجود در آن تبخیر شده و وارد کندانسور می شود. ما بقی فرآیند شبیه چیلر تراکمی می باشد.فروش چیلرفروش چیلر توسط شرکتهای تهویه مطبوع صورت می گیرد و برخی از این شرکت فروش با اقساط و شرایط هم دارند. فروش چیلر در شرکت تهویه رؤیا نوین ایرانی ها ضمن رعایت تمامی استانداردها در عرضه کیفیت بالا، همراه با قیمت مناسب، گارانتی دراز مدت و خدمات بعد از فروش محصول صورت می گیرد.چرا تهویه نوین؟
تلاش همکاران ما در شرکت تهویه نوین ایرانی ها همواره بر آن است تا با حرکت مؤثر در تحقق بخشیدن به مشتری مداری، عرضه محصولات باکیفیت و عملکرد مطلوب، بهینه شدن هزینه ها و عرضه خدمات بعد از فروش در حداقل زمان رضایت مشتریان خویش را جلب نمائیم و سبب افتخار است که با تاکید بر توان مهندسین و صنعتگران داخل کشور موفق به صادرات انواع تولیدات خود از قبیل چیلر هوا خنک و هواساز هایژنیک و… به کشورهای ترکمنستان، افغانستان، عراق و روسیه هم شده ایم.مشاوره خرید چیلرجهت خرید چیلر حتما از یک شرکت معتبر مشاوره بگیرید. چونکه نوع چیلر و نحوه کاربرد آن بسیار مهم می باشد که چگونگی انتخاب صحیح علاوه بر این که در هزینه های شما صرفه جویی می نماید سبب می شود که کارایی بالاتری در تهویه مطبوع خود احساس کنید. تماس با مشاوران حرفه ای: شماره تماس ۸۸۸۷۴۷۴۱ ۸۸۸۷۴۷۴۲
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~