مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: نقش پررنگ جهاد دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: نقش پررنگ جهاد دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: نقش پررنگ جهاد دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی

لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: نقش جهاد دانشگاهی در شورای فرهنگ عمومی استان پررنگ است.
دکتر احمدحسین فتایی امروز یازدهم خرداد در آیین اختتامیه دومین جشنواره دانشجویی، فرهنگی و هنری اقوام ایران زمین که به صورت وبینار در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار نمود: با تعاملی که بین دستگاههای فرهنگی و آموزشی وجود دارد این جشنواره در لرستان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این ایام کرونایی برنامه های بسیار زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی برگزار شده و خواهد شد که یکی از این برنامه های پرارزش جشنواره دانشجویی، فرهنگی و هنری اقوام ایران زمین بوده که باوجود محدودیت های ناشی از بیماری به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: همینطور بعد از ریشه کنی این بیماری تلاش شود علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به صورت حضوری از انجام فعالیت ها در بستر فضای مجازی غافل نشویم چون که این فضا فرصت مغتنمی برای ترویج اعتلای فرهنگ ایران زمین خواهد بود.

تعامل خوبی بین جهاد دانشگاهی و ارشاد لرستان وجود دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین جهاد دانشگاهی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان وجود دارد و این نهاد انقلابی نقش پررنگی در شورای فرهنگ عمومی استان در همه عرصه ها و موضوعات داشته است.
فتایی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا که زیرمجموعه جهاد دانشگاهی هستند را از بهترین و پرکاربرترین رسانه های لرستان برشمرد و با تاکید براینکه این دو رسانه در امر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خدمات ارزشمندی داشته اند، افزود: یکی از وظایف متولیان فرهنگ این است که از هنر، آیین، رسوم، سنت ها، گرایش ها و فرهنگ اقوام مختلف صیانت و آنها را برای نسل آینده ترویج دهند.

همگرایی خوبی میان اقوام ایران زمین وجود دارد
وی با اشاره به اینکه در کشور تنوع بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی، دینی، هنری، اجتماعی و قومی وجود دارد، اظهار نمود: خوشبختانه همگرایی خوبی میان اقوام ایران زمین وجود دارد و مصداق این مدعا حضور گسترده آنان در بحث های بازسازی مناطق سیل زده، فعالیتهای فرهنگی و عرصه انتخابات است.
این مسئول افزود: این تلاش ها و فعالیت ها در جهت اعتلاء و توسعه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید براینکه هنر توانایی و مهارت خلق زیبایی هاست، افزود: این تنوع برنامه ها در اقوام مختلف فرصتی را مهیا کرده تا هنرمندان در این حوزه آثار خوبی را خلق کنند و این زیبایی ها در آثار هنرمندان در اقوام و گویش ها خویش را نشان داده است.
فتایی اظهار داشت: و لزوم دارد همه رسانه ها بخصوص رسانه ملی آداب و رسوم قومیت های مختلف در ایران زمین را ضبط و ثبت کرده و تلاش کنند همگرایی این اقوام را در دفاع از کیان بخصوص در قالب انتخابات پیش رو به منصه ظهور برسانند و با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مردم و همه اقوام در ۲۸ خرداد ماه با مشارکتی باشکوه حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~