بررسی تلاقی سنت و مدرنیته در آثار طراحان لباس ایرانی

بررسی تلاقی سنت و مدرنیته در آثار طراحان لباس ایرانی

بررسی تلاقی سنت و مدرنیته در آثار طراحان لباس ایرانی

به گزارش مدل کودک سومین نشست نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی (۲۱ خردادماه) با مبحث «تلاقی سنت و مدرنیته در آثار طراحان لباس ایرانی» و با حضور مرضیه زارع (طراح لباس و پارچه و مدرس دانشگاه) برگزار می گردد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی این رویداد هنری، با عنایت به هدف توانمندسازی دانشجویان دختر که یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی است، دبیرخانه این رویداد در نظر دارد نشست هایی آموزشی برای دانشجویان و علاقه مندان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست ها با عنایت به ملاحظات در ارتباط با همه گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین برگزار می گردد و از راه صفحه اینستاگرام نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.
بر همین اساس، سومین نشست از مجموعه نشست های این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ خردادماه با مبحث «تلاقی سنت و مدرنیته در آثار طراحان لباس ایرانی» و با حضور مرضیه زارع، طراح پارچه و لباس و مدرس دانشگاه برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۲۰ روز جمعه (۲۱ خرداد ماه) از راه لایو اینستاگرامی صفحه سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به آدرس www.instagram.com/fhne.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.
سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~