استاندار مركزی عنوان كرد؛ طرح اقدام ملی راه برون رفت از قیمت نجومی مسكن در اراك

استاندار مركزی عنوان كرد؛ طرح اقدام ملی راه برون رفت از قیمت نجومی مسكن در اراك

استاندار مركزی عنوان كرد؛ طرح اقدام ملی راه برون رفت از قیمت نجومی مسكن در اراك

استاندار مرکزی اظهار داشت: ساخت ۸ هزار و ۱۰۰ واحد طرح ملی اقدام مسکن موجب می شود افراد بیشتری بتوانند از مسکن در شهر اراک که قیمت آن نجومی بالا رفته است، بهره مند شوند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، سید علی آقازاده عصر چهارشنبه در آئین مبادله تفاهم نامه ساخت ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی طرح ملی اقدام مسکن اظهار نمود: امروز اتفاق تاریخی در زمینه مسکن کشور افتاده است و آن چیزی جز تفاهم نامه ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی طرح ملی اقدام مسکن نیست برای اینکه این تعداد واحد به تعداد سهمیه ای که وزارت راه و شهرسازی به استان مرکزی برای ساخت مسکن ملی داده است، اضافه می شود.
وی با اعلان اینکه این طرح بزرگترین طرح مسکن از لحاظ تعداد واحد در کشور است، اظهار داشت: سهم استان مرکزی حدود ۲۲ هزار واحد مسکن می باشد که ۱۲ هزار واحد آن باید در شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر ساخته شود و واحدهای دیگر باید در سایر شهرهای استان مرکزی راه اندازی شود.
استاندار مرکزی اشاره کرد: ما امروز علاوه بر سهم شهرهای استان مرکزی که حدود ۹ هزار واحد است، ۸ هزار و ۱۰۰ واحد دیگر در مرکز استان ایجاد می شود که این امر موجب می شود افراد بیشتری بتوانند از مسکن در شهر اراک که قیمت مسکن نجومی بالا رفته است، بهره مند شوند.
آقازاده عنوان کرد: استان مرکزی در کشور استان اول در بحث راه اندازی مسکن در طرح اقدام ملی مسکن می باشد.
وی اظهار داشت: برمبنای قانون و ضوابط راه اندازی مسکن ملی شرکت «کیسون» را برای ساخت مسکن انتخاب کردیم و شورای مسکن استان این روند را مصوب کرده و تفاهم نامه ای که امروز بسته می شود به تأیید وزارت راه و شهرسازی رسیده است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~