آینه قدی

آینه قدی

آینه قدی

آینه ها از ابزار ضروری در زندگی روزمره و برخی کسب وکارها محسوب می شوند. همین طور قدمت بسیار طولانی نیز دارند که در طول سال ها باعث شده تا کیفیت و ظاهر آن بطور قابل توجهی بهبود پیدا کند.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، همین مورد سبب تنوع گسترده آینه ها نیز شده است. یکی از انواع آینه های بسیار پرکاربرد و زیبا، آینه قدی است.
استفاده از آینه علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که به محیط اطراف خود می بخشد، سبب روشنایی بیشتر و بزرگ تر جلوه دادن محیط مورد استفاده خود می گردد. چونکه توجه به دکوراسیون و زیبایی خانه و محل کار در دنیای امروزی از اهمیت بالایی برخوردارست. که استفاده از آینه قدی این مهم را فراهم می نماید.
موارد استفاده آینه قدی
منع خاصی جهت استفاده از آینه قدی وجود ندارد اما چند مورد از پرکاربردترین موارد را در زیر ذکر می نماییم.
خانه
آینه از ابزار بسیار مهم در خانه می باشد. در قسمت های مختلف امکان استفاده از آینه قدی وجود دارد. همچون اتاق خواب و پذیرایی که در صورت قرار گرفتن در جای مناسب، زیبایی را چندین برابر می نماید و می تواند بعنوان نقطه کانونی نیز در نظر گرفته شود.
سالن زیبایی
سالن زیبایی و آرایشگاه بدون وجود آینه معنای خودرا از دست می دهد. و به جرأت می توان اظهار داشت که مهم ترین ابزار در این محیط ها آینه می باشد. پس توجه به زیبایی و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آینه قدی، آینه ای مناسب و بسیار زیبا و پرکاربرد برای این فضاها است.
مزون
از دیگر موارد کاربرد مهم آینه قدی، مزون ها و فروشگاه های مختلف می باشند. آینه علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که ایجاد می کند، موجب جلوه بیشتر محصولات نیز می شود. این نوع از آینه نیز بهترین انتخاب جهت استفاده در این فضا می باشد. چونکه قدی بودن آن در انتخاب محصول مورد نظر، امکان دید بهتر و تصمیم گیری آسان تری را برای افراد به وجود می آورد.
باشگاه ورزشی
باشگاه های ورزشی نیز اغلب از آینه های قدی در ابعاد بزرگ تر استفاده می نمایند. این امر سبب می گردد تا فضا بزرگ تر و روشن تر از آن چه که هست، نمایش داده شود. همین طور سبب شکیل تر و زیباتر نشان دادن فضای باشگاه نیز می گردد.
انواع آینه قدی
آینه قدی نیز همانند دیگر آینه ها انواع بسیار مختلفی دارد و علاوه بر آینه های ساده و شفاف با تمام آینه های موجود امکان ساخت آن وجود دارد. از جمله:
آینه قدی چراغ دار
آینه چراغ دار از تازه ترین نوع آینه ها می باشد که خارج از ظاهر زیبای خود امکانات منحصر به فرد و فوق العاده ای نیز می توانند دارا باشد.
ساختار کلی این آینه ها به این صورت می باشد که دورتادور آینه با فاصله مشخص و استانداردی چراغ قرار می گیرد. چراغ ها روی قاب آینه و یا روی خود آینه نصب می گردند. چراغ مورد استفاده LED می باشد که از مهم ترین مزایای آن مصرف کمتر انرژی و طول عمر بیشتر در مقایسه با لامپ های معمول است.

استفاده از این آینه ها در هر جایی می تواند خودرا بعنوان نقطه کانونی تلقی نماید. در حقیقت با به کار بردن آینه قدی چراغ دار، فضا تا حد قابل توجهی زیباتر می گردد.
این آینه ها با عنوان آینه هالیوودی و گریم نیز مطرح می شوند. با روشنایی که توسط چراغ های روی آن ایجاد می گردد، برای انجام برخی امور مثل میکاپ و اصلاح مناسب ترین انتخاب خواهند بود. چونکه نور به درستی و بدون ایجاد سایه های اضافی سبب دید و تسلط بیشتر می شود.
از جمله امکانات انتخابی آینه قدی چراغ دار نمایش ساعت و زمان روی صفحه نمایش آن می باشد. همین طور امکان اتصال به گوشی همراه و وای فای برای پخش موسیقی و ویدئو نیز دارا می باشد. همین خاصیت ها سبب گردیده تا این نوع از آینه تمایز ویژه ای نسبت به دیگر آینه ها داشته باشد.
آینه بک لایت
آینه بک لایت نیز از دیگر آینه های مدرن و زیبا می باشد که در آن نیز از چراغ های LED استفاده می گردد. اما چراغ های مورد استفاده آن، بصورت نواری می باشد و در پشت آینه نصب می گردد. این آینه نیز می تواند مزیت ها و قابلیت های آینه چراغ دار را دارا باشد. علاوه بر اینها زیبایی قابل توجهی نیز به فضای اطراف خود خواهد بخشید.

آینه رنگی
از انواع دیگر آینه که می تواند بصورت آینه قدی به کار برده شود، آینه رنگی می باشد. تنوع رنگی این آینه ها بسیار گسترده و شامل تمامی طیف های رنگی می باشد. همین مورد این امکان را می دهد که به آسانی بتوان رنگ مورد نظر و متناسب با فضای خودرا به آسانی انتخاب نمود.
دلیل انتخاب صنایع فرکو برای خرید آینه قدی
صنایع شیشه و آینه فرکو از بهترین مواد اولیه و به روزترین تجهیزات و همین طور متخصصین در این امر بهره می گیرد. تمام این موارد کنار هم سبب گردیده تا محصولی بسیار با کیفیت به مشتریان عزیز عرضه گردد.
در صنایع فرکو انواع محصولات آینه ای و شیشه ای از جمله شیشه رومیزی نیز به دلخواه و خواست مشتری با بهترین کیفیت ممکن تولید می گردد. همین طور در سریع ترین زمان ممکن نیز آماده تحویل می گردد. باتوجه به تولید در کارگاه فرکو، علاوه بر کیفیت قیمت تمامی محصولات مناسب و تضمین شده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~