آغاز ثبت نام كارگاه های مجازی تابستانی كانون

آغاز ثبت نام كارگاه های مجازی تابستانی كانون

آغاز ثبت نام كارگاه های مجازی تابستانی كانون

به گزارش مدل کودک ثبت نام کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز گذشته شروع شده و تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد.
به گزارش مدل کودک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، اسامی کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی مجازی از جانب دفتر برنامه ریزی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام گردید. این کارگاه ها شامل دوره های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه های سنی مختلف طراحی و برنامه ریزی شده است.
بر طبق این خبر کارگاه های خوشنویسی، سفال گری، اُریگامی، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، طراحی، تئاتر و بازیگری، آموزش برنامه نویسی، بازی و سرگرمی، سواد اقتصادی، شطرنج، علمی و زیست شناسی و… عنوان بعضی از این کارگاه های پیشبینی شده برای دوره تابستان کودکان و نوجوانان است.
بر همین مبنا علاقه مندان در گروه های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا، و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و بزرگسال، می توانند جهت شرکت در این کارگاه ها تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir ثبت نام کنند.

زمان شروع کارگاه های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت های زندگی و… از روز ۱۵ تیر است و آخر آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.

این کارگاه های مجازی در سطح ملی برنامه ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت نام وجود ندارد و شرکت کنندگان در این دوره ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن های کانون می شوند.

این کارگاه ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از جانب مدرسان هر رشته برگزار می گردد.

علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از عنوان و اسامی کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت های زندگی کانون می توانند به نشانی kanoonnews.ir رجوع کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~