ساكنان مناطق محروم، قم گردی كردند

ساكنان مناطق محروم، قم گردی كردند

ساكنان مناطق محروم، قم گردی كردند

به گزارش مدل کودک قم مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: امسال ۱۰ تور قم گردی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و به صورت مجانی برای ساکنان مناطق محروم این استان به اجرا گذاشته شد.
ابوالقاسم مقیمی در مورد مهم ترین وظایف سازمان متبوع خود عنوان کرد: این سازمان در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش فعالیتهای گسترده ای در سطح شهر در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و ایجاد شورونشاط اجتماعی دارد.
وی با اشاره به اینکه بخش های تخصصی مانند امر به معروف و حجاب و عفاف که در حوزه فرهنگی موثر است جز مأموریت های کاری این سازمان است اظهار داشت: در مراسم ها و ایام الله ها هم به صورت ویژه در سطح شهر برنامه های متنوعی برگزار می گردد و آنچه وظیفه سازمان به حساب می آید ایجاد فضای پرشور و نشاط در حوزه فرهنگ و هنر و ورزش در بخش های عمومی برای شهروندان است تا بتوانند فضای مناسبی را در زندگی و زیست شهری داشته باشند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم بیان داشت: بخشی از اجرای برنامه های مختلف در حوزه تبلیغات شهری را هم این سازمان بر عهده دارد و بخصوص اخیرا در دهه کرامت و دوران انتخابات تبلیغات گسترده شهری ویژه گرامیداشت این ایام و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام گرفت.
مقیمی با تکیه بر این که در طول سال برنامه های متنوعی در سطح شهر بخصوص در مناطق محروم برگزار کرده ایم اضافه کرد: برگزاری همایش دختران شهر کریمه با حضور همسران و دختران مدافع حرم و اجرای تورهای قم گردی بخشی از این برنامه هاست.
وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ تور قم گردی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و به صورت مجانی برای اهالی مناطق کم برخوردار قم برگزار شد که شامل برنامه هایی ویژه حرم گردی، بازدید از موزه شهید زین الدین، بیت امام(ره)، گلزار شهیدان، امام زادگان و نقاط تاریخی شهر بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ضمن اشاره به این که شهروندان از راه تماس با سامانه ۱۳۷ و سراهای محله می توانند جهت شرکت در تورهای قم گردی ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: بزودی همزمان با دهه برگزاری ولایت تورهای قم گردی شروع می شود.
مقیمی تصریح کرد: دومین نمایشگاه نشان عکس ارادت با عرضه آثار بیشتر از ۳۰ عکاس در سطح شهر نگار گذر شهروند در خیابان شهدا قرار برگزار شد و در سامانه سازمان فرهنگی هم درج شده است.
وی در مورد توسعه نگارخانه های شهروندی اذعان کرد: امسال سه نگارخانه ایجاد می شود که یکی در مجموعه بدنه سازه غدیر و دیگری در بلوار شهیدصدوقی و سومین نگارخانه هم در تفاهم واگذاری مجموعه مقابر گنبد سبز با تعامل بازگشایی می شود.
مقیمی افزود: نگارخانه گنبد سبز درحال فضاسازی عمومی است و در تلاش هستیم تا اواسط تابستان آنرا به بهره برداری برسانیم، البته در مجموع، مناطق کم برخوردار در اولویت برنامه های فرهنگی و فضاهای عمومی و تفریحی است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~