گزارش تینت از جذب ۳۷ هزار نیروی توانمند توسط inre ir

گزارش تینت از جذب ۳۷ هزار نیروی توانمند توسط inre ir

گزارش تینت از جذب ۳۷ هزار نیروی توانمند توسط inre ir

تأمین نیروی انسانی توانمند و ماهر یکی از دغدغه های شرکتهای دانش بنیان، خلاق، تجاری و صنعتی است که در چهار سال گذشته با برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی گام موثری برای حل آن برداشته شده است.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، تأمین نیروی انسانی توانمند و ماهر یکی از دغدغه های شرکتهای دانش بنیان، خلاق، تجاری و صنعتی است که در چهار سال گذشته با برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی گام موثری برای حل آن برداشته شده است. آزمونی که ثبت نام پنجمین دوره آن از ۱۹ تیرماه شروع شده است.
گزارش شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشان داده است در چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی ۹۱ هزار داوطلب شرکت کردند که بیشتر از ۳۷ هزار نفر از برگزیدگان آن از جانب نزدیک به ۳ هزار و ۱۰۰ شرکت و موسسه تجاری، صنعتی و فناور دعوت به کار شدند.

همچنین در این گزارش آمده است که ۹۱ درصد از کارجویان دارای سه مهارت یا بیشتر، ۸۳ درصد دارای دو مهارت، ۵۹ درصد دارای یک مهارت و ۲۳ درصد بدون هیچ مهارتی (در هیچ مهارتی نمره ای بیشتر از ۸۵ درصد کسب ننموده است) به شرکت ها معرفی و دعوت برای کار شدند.

میزان حقوق پیشنهادی برای این برگزیدگان در بازه ۴ میلیون ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مطابق جدول زیر قرار داشت.

در این آزمون علاوه بر مهارت های تخصصی تمرکز ویژه ای بر خصوصیت های شخصیتی و مهارت های نرم افراد می شود که این کار با آزمون هایی مانند شخصیت شناسی، علاقه مندی شغلی و هوش هیجانی صورت می گیرد.
علاوه بر این موارد تسهیلات شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به برگزیدگان آزمون تعلق می گیرد. این شبکه خدمات و تسهیلات متنوعی به اعضای فناور و نخبه خود عرضه می کند. امکان دریافت امریه یا پروژه جایگزین خدمت در شرکتهای دانش بنیان و فناور، دریافت بیمه تکمیلی، تسهیلات در ارتباط با کسب و کار و کارآفرینی، فضای کار اشتراکی، تسهیلات آموزشی و مهارت افزایی بعضی از این خدمات هستند. این خدمات پیشتر فقط مختص برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان بود اما پیرو تفاهمنامه منعقد شده بین دبیرخانه آزمون و شبکه نوآوری، سه سال است این تسهیلات به برگزیدگان موفق آزمون استخدام بخش خصوصی هم عرضه می شود.
به گزارش دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی، برای داوطلبان برگزیده چهارمین دوره این آزمون امکان عضویت در شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم گشته است.
گفتنی است ثبت نام پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بیشتر از ۴۳۰۰ سازمان و شرکت معتبر در ۲۲۱ دسته شغلی از ۱۹ تیر ماه شروع شده و به مدت دو هفته تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir رجوع کنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~