معرفی داوران هشتمین جشنواره نقش تن پوش

معرفی داوران هشتمین جشنواره نقش تن پوش

معرفی داوران هشتمین جشنواره نقش تن پوش

به گزارش مدل کودک اعضای هیات داوری هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش معرفی گشتند.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش، مریم کهوند، بیتا بهرامی، مهناز امیرمعز، بهنام محمدی، پیمان پاکزاد، سمیه شیخی و نازنین بیاتی بعنوان اعضای هیات انتخاب و داوری این دوره از جشنواره معرفی گشتند.
مریم کهوند عضو هیات علمی دانشکده تجسمی دانشگاه هنر و مدیرگروه گرافیک و تصویرسازی این دانشگاه است.
بیتا بهرامی قصر عضو هیات علمی دانشکده هنر اراک، فارغ التحصیل دانشگاه هنر، طراح مد و لباس و رئیس هیات مدیره انجمن صنفی ارائه های تزیینی مد و لباس کشور است.
مهناز امیرمعز فعال حوزه مد و لباس، عضو و دبیر هیات مدیر اتحادیه پوشاک تهران است.
بهنام محمدی فارغ التحصیل هنر، طراح، تولیدکننده حوزه پوشاک و صاحب برند است.
پیمان پاکزاد فعال عرصه مد و لباس، تولیدکننده و صاحب برند پوشاک است. سمیه شیخی فارغ التحصیل دانشگاه هنر، طراح و صاحب برند شال و روسری است.
نازنین بیاتی بازیگر سینما، با سابقه طراحی لباس و صحنه در این حوزه است.
هیات داوری دوره هشتم جشنواره نقش تن پوش ابتدا از میان بیشتر از ۱۰۰۰ اثر، ۱۱۱ اثر را برای شرکت در نمایشگاه برگزیدند و در ادامه فرایند پس از دریافت مشاوره توسط منتخبین و اجرای نهایی آثار، به داوری آثار پرداخته و رتبه های برگزیده را تعیین کردند.
شایان ذکر است طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، جوایز نقدی این دوره از جشنواره در هر یک از بخش های «تی شرت» و «شال و روسری» به رتبه های اول تا سوم به ترتیب ۴، ۲ و یک میلیون تومان خواهد بود. همینطور در بخش عفاف و حجاب دو اثر بعنوان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.
هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و خانه هنرمندان ایران و همینطور با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، معاونت فرهنگی وزارت علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~