معرفی داوران جشنواره کوکو ۱۹

معرفی داوران جشنواره کوکو ۱۹

معرفی داوران جشنواره کوکو ۱۹

شهره لرستانی، مامک یحیی پور، مریم اسلامی و زهرا موسوی بعنوان داوران جشنواره «کوکو ۱۹» (کودک و کووید ۱۹) معرفی گشتند.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، جشنواره آنلاین «کوکو ۱۹» که از اواسط تیرماه شروع شده است، با گذشت مدتی از انتشار فراخوان، اسامی داوران خودرا اعلام نمود.

دنا ضیایی رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره کوکو ۱۹ با اشاره به اینکه تا حالا شاهد استقبال خوب کودکان و خانواده های ایرانی از جشنواره کوکو ۱۹ بوده ایم، اظهار داشت: با گذشت کمتر از ۳۰ روز از انتشار فراخوان این جشنواره، بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است. در این آثار که با محوریت بخش های مختلف این رویداد بوده شاهد خلاقیت کم نظیری از طرف کودکان ایرانی در نقاط مختلف کشور بودیم و این جای بسی خوشی است.

وی در ادامه درباره ارزیابی آثار رسیده به جشنواره کوکو ۱۹ نیز توضیح داد: شهره لرستانی، مامک یحیی پور، مریم اسلامی و زهرا موسوی همچون اشخاصی هستند که بعنوان داوران نخستین دوره جشنواره «کوکو ۱۹» (کودک و کووید ۱۹) با ما همکاری کرده و به ارزیابی آثار شرکت کنندگان در بخش های مختلف می پردازند.

ضیایی در ادامه بیان کرد: این رویداد فرهنگی و هنری بصورت رایگان و با حمایت مالی و معنوی برنامه کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا اواسط شهریورماه بصورت برخط ادامه پیدا می کند و تا اختتام روز کاری ۲۲ مردادماه پذیرای آثار شرکت کنندگان از نقاط مختلف ایران است.

او اضافه کرد: کودکان در رده سنی ۷ تا ۱۵ سال با ارسال آثار در زمینه های استنداپ کمدی، شعر، داستان نویسی و نقاشی و خانواده ها با ارسال فیلم کوتاه از مشارکت اعضای خانواده در خواندن شعر، بازی و هر نوع سرگرمی خلاقانه در محیط خانه در دوران همه گیری کووید ۱۹ می توانند در همه بخش های این جشنواره شرکت نمایند.

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره کوکو ۱۹ در آخر اظهار داشت: داوران جشنواره بعد از بررسی آثار شرکت کنندگان، در اختتامیه این مراسم که اول شهریورماه است، در هر بخش اسامی ۱۰ برگزیده را اعلام می کنند. بدین سان آثار برگزیده به مدت چند روز در صفحه اینستاگرام جشنواره به نظرخواهی گذاشته شده و هرکدام از آثار که بیشتر مورد پسند مخاطبان قرار گیرند بعنوان برگزیدگان مردمی معرفی می گردند. جشنواره «کوکو ۱۹» علاوه بر جوایز برگزیدگان هیات داوران، به آثار برگزیده منتخب مردمی نیز جوایز ویژه ای اهدا می کند.

شهره لرستانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران، علاوه بر دبیری هنری جشنواره کوکو ۱۹، بعنوان یکی از داوران این جشنواره نیز انتخاب شده و بیشتر به ارزیابی آثار ارسال شده در بخش استندآپ می پردازد. مامک یحیی پور نقاش و عکاس هنری که یکی از مدرسان هنر در دانشکده های هنری است، بعنوان دیگر داور این جشنواره معرفی شده است.
مریم اسلامی شاعر و داستان نویس و مترجم داستان هایی در زمینه کودک و نوجوان نیز داوری در نخستین دوره از جشنواره کوکو ۱۹ را پذیرفته است. او قبل تر نیز سابقه داوری در جشنواره های فجر، قلم زرین، رشد و جشنوارهای ادبی کانون پرورش فکری را در کارنامه داشته است.
زهرا موسوی نویسنده، شاعر و فیلم نامه نویس که مولف و شاعر کتاب هایی در زمینه کودک و نوجوان است، دیگر داوری است که در نخستین دوره از جشنواره کوکو ۱۹ به ارزیابی آثار شرکت کنندگان می پردازد.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.coco19.ir بصورت رایگان بوسیله پنل ثبت نام مبادرت به ارسال آثار خود کنند. همین طور برای اطلاعات بیشتر می توان با شماره دبیرخانه ۰۹۱۲۳۷۷۷۹۱۸ تماس گرفت.
جشنواره «کوکو ۱۹» کاری از کانون آشنایی با حیات وحش و موسسه فرهنگی هنری ودود بوده که در امتداد پروژه آگاهی افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~