حقایقی در مورد دستگاه برش لیزر که همه باید بدانند

حقایقی در مورد دستگاه برش لیزر که همه باید بدانند

حقایقی در مورد دستگاه برش لیزر که همه باید بدانند

مدل کودک: در اینجا چند حقیقت انکار ناپذیر در مورد این دستگاهها به شما خواهیم اظهار داشت که احتمالاً جالب به نظر برسند.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، دستگاه برش لیزر بعنوان یک دستگاه قوی و منعطف در زمینه های مختلف صنعت شناخته می شود. اما گاهی استفاده از لفظ قوی در مورد این دستگاهها موجب ایجاد انتظارات اشتباه از آنها شده و ممکنست تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. چه بسا استفاده اشتباه از این دستگاه لطمه جبران ناپذیری به کارگاه و حتی خود دستگاه بزنند و برای فرد دردسرساز شود. اطلاع از این موارد به ما کمک می نماید که درک بهتری نسبت به دستگاه برش لیزر داشته باشیم و در وضعیت مختلف بهترین استفاده ممکن را از آنها ببریم.
به همین دلیل در اینجا چند حقیقت انکار ناپذیر در مورد این دستگاهها به شما خواهیم اظهار داشت که احتمالاً جالب به نظر برسند.
دستگاه برش لیزری یک دستگاه اختصاصی است
این یکی از مواردی است که به سبب اشتباه در دیدگاه ما به وجود آمده است. به طور معمول در معرفی دستگاه برش لیزر به این نکته اشاره می شود که امکان تغییر شدت جریان اشعه لیزر وجود دارد و می توان از آن برای برش مواد با درجه سختی متفاوت استفاده نمود. اما این خاصیت به این معنا نیست که ما از یک دستگاه برای همه مواد مختلف استفاده نمائیم. محدوده شدت جریان تعریف شده در هر دستگاه باتوجه به کاربرد آن تعیین می شود.
به همین دلیل می بینیم که دستگاه های مختلفی وجود دارد:
دستگاه برش لیزری سنگ
دستگاه لیزر چوب
دستگاه سی ان سی شیشه
دستگاه برش لیزری فلزات
این یعنی برای هر طیف خاص از مواد، محدوده خاصی از انرژی در نظر گرفته شده است که بر اشعه لیزر آن اعمال شده و می توان دستگاه را بصورت تخصصی استفاده نمود.
مزایای دستگاه برش لیزر فلزات
باید بگوییم که دستگاه برش لیزر فلزات دارای تفاوت های شایان توجهی در مقایسه با روش های سنتی می باشد، مزایایی که این دستگاه دارد سبب شده که آن به یکی از کاربردی ترین وسایل تبدیل گردد. از مهم ترین مزایایی این دستگاه سرعت و دقت زیاد در برش فلزات و غیر فلزات است.
باید بدانید که در دستگاه لیزر برش فلزات هیچ نوع تماسی بین ابزار برش و قطعه ایجاد نمی گردد. برای همین است که احتمال لطمه شدن قطعه بسیار کم است. کار با دستگاه برش لیزر هیچ نوع سر و صدای ناهنجار را ایجاد نمی کند، برای همین محصول تولیدی بسیار باکیفیت می باشد.

از دیگر فواید دستگاه برش لیزر فلزات می توان به امنیت استفاده و به کارگیری از این دستگاه در کارگاه های تولیدی اشاره نمود. با ورود دستگاه های برش و از میان رفتن روش های سنتی، به وجود آمدن حادثه های ناگوار در کارگاه های تولیدی به شکل شایان توجهی کاهش پیدا کرده است. پردازشگرهایی که در ساختار دستگاه برش لیزر وجود دارد، سبب افزایش دقت در تولید قطعات را فراهم نموده و سبب افزایش مشتری مداری شده است.
انواع روش های برش فلزات با دستگاه های لیزری:
دستگاه برش لیزر co۲
دستگاه برش لیزر فلزات فایبر
برش پلاسما و یگ
از میان روش های بالا برش با تیوب لیزری روشی آسان و کم هزینه و برش فایبر بهترین روش با بالاترین کیفیت ولی قیمت بالاتر
می توانید بسته به نوع سفارشات خود از این نمونه دستگاهها تهیه کنید.
دستگاه برش لیزری در اندازه های مختلفی است
یکی از مواردی که در ارتباط با دستگاه برش لیزری وجود دارد این است که همه منابع آنها را بعنوان دستگاه های صنعتی معرفی می کنند. اما این برخلاف چیزی است که ما در بازار می بینیم و تنوع در مدلهای مختلف آنها بسیار زیاد است. شما اگر از یک شرکت بخواهید که فهرست قیمت دستگاه برش لیزر خودرا در اختیار شما قرار دهند با گزینه های مختلفی مواجه می شوید که دو مورد زیر در آنها جلب توجه می کند:
دستگاه برش لیزر کوچک: دستگاه هایی با اندازه کوچک و برای کار روی نمونه کارهای کوچک طراحی شده است. این دستگاهها بیشتر برای کارگاه های خانگی و کارگاه های کوچک استفاده می شوند. دستگاه برش لیزری خانگی نیز در میان این گزینه ها قرار می گیرند. حداکثر ابعاد دستگاه در این بخش سایز ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر است که در کارخانه اصفهان تولید می شود
دستگاه برش لیزر صنعتی: این دستگاهها اندازه بسیار بزرگی دارند و از آنها در کنار خط تولید کارخانه ها استفاده می شود. انعطاف پذیری در عملکرد و تنوع در مدلهای مختلف در این دستگاهها بیشتر است. ابعاد مختلف این دستگاهها شامل این موارد می شود.
۱. دستگاه برش لیزر ۱۳۰*۹۰
۲. دستگاه برش لیزر ۱۴۰*۱۰۰
۳. دستگاه برش لیزر ۱۸۰*۱۳۰
۴. دستگاه برش لیزر ۲۰۰*۱۳۰
۵. دستگاه برش لیزر ۲۵۰*۱۳۰
۶. دستگاه فایبر ۳۰۰*۱۵۰
عوامل مؤثر در قیمت دستگاه لیزر
برای داشتن قیمت دستگاه و همین طور عوامل مؤثر بر روی قیمت باید توجه داشت که قیمت چطور محاسبه می شود. بنا بر این می بینیم که قیمتهای متفاوتی برای دستگاه لیزر وجود دارد
قیمت دستگاه لیزر بستگی به چند عامل زیر دارد
قطعات استفاده شده روی دستگاه
نوع میز و شاسی
نوع سیستم حرکتی دستگاه
نوع خدمات و سطح خدمات بعد از فروش
ابعاد شرکت فروشنده و اندازه واردات و تولید آن

تکنسین و خدمات بعد از فروش دستگاه نقش مهمی دارد
از دیگر نکات مهم و تعیین کننده در مورد دستگاه های لیزری این است که نقش تکنسین در این دستگاهها بسیار مهم می باشد. اپراتور یا تکنسین به کسی گفته می شود که مهارت کامل کار با این دستگاهها را دارد و می تواند از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده نماید. یک تکنسین وظیفه آماده سازی دستگاه، نظافت دستگاه و محیط کارگاه، تعمیر و نگهداری دستگاه، آماده سازی طرح برای برش توسط دستگاه و سایر وظایف مربوط به دستگاه لیزری را برعهده دارد. بدین سبب طبیعی است که هر چه تکنسین دستگاه برش لیزر تواناتر باشد عملکرد دستگاه هم در بهترین شرایط ممکن خواهد بود.
شرکت سیمای شهر با داشتن سابقه ای بیست ساله مفتخر است کلیه مراحل نصب راه اندازی و آموزش کاربری دستگاه برش لیزر را با بالاترین سطح فنی در اختیار شما قرار دهد.
امیدواریم این موارد به شما در کار با این دستگاهها و همین طور خرید بهترین دستگاه ممکن کمک کنند. البته برای مشاوره بیشتر و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~