نمایندگی جنرال الکتریک، تعمیرات و خدمات بعد از فروش جنرال الکتریک

نمایندگی جنرال الکتریک، تعمیرات و خدمات بعد از فروش جنرال الکتریک

نمایندگی جنرال الکتریک، تعمیرات و خدمات بعد از فروش جنرال الکتریک

مدل کودک: خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک خودرا به ما بسپارید.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، مدرن تکنیک؛ تعمیرگاه مجاز مرکزی و نمایندگی جنرال الکتریک در حوزه تعمیرات و خدمات بعد از فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک (General Electric) شامل: ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی فعالیت می کند. این مرکز مجهز به سرویس دهی فوری و ۲۴ ساعته سراسر تهران و حومه است. همین طور بدون تعطیلی تعمیرات شما را در کمتر از ۲ ساعت، ۱۰۰% در منزل با قطعات اورجینال و با ۳۶ ماه ضمانت کتبی انجام می دهد.
همه ما می دانیم که بروز مشکلات خرابی در لوازم خانگی اجتناب ناپذیر می باشد اما خوشبختانه هر مشکلی راهکاری دارد و برای حل این مورد نیز می توان از خدمات در رابطه با تعمیرات لوازم خانگی نمایندگی جنرال تک سرویس استفاده نمود.
خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک خودرا به ما بسپارید. بطور قطع تعمیرکاران ما دارای توانایی زیاد و متخصص در کار خود هستند و پاسخگوی اطمینان شما خواهند بود. جنرال تک سرویس بعنوان یک مرکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک در خدمت شما می باشد. بیشتر مشتریان ما از این که دستگاه آنها در منزل خودشان تعمیر می شود بسیار راضی بوده اند و دستگاه همچون روز اول کار کرده است. تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی جنرال الکتریک با سابقه کاری موفق در حوزه تعمیرات در سراسر تهران آماده خدمت رسانی می باشد.
کافی است با تماس با جنرال تک سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک از درست شدن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.
در چه صورتی نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک داریم:
عدم کارکرد صحیح
فیوز برق با روشن شدن دستگاه بپرد
اتصالی بدنه دستگاه
راه های تماس با نمایندگی خدمات بعد از فروش جنرال الکتریک
در صورتی که تا حد نسبی از مشکل به وجود آمده باخبر هستید، توضیح مختصری را به همراه آدرس دقیق پستی به کارشناسان جنرال تک سرویس بعنوان تعمیرگاه مرکزی جنرال الکتریک ارائه دهید تا در اسرع وقت یکی از تعمیرکاران ما بمنظور بررسی و تعمیر لوازم خانگی به آن آدرس اعزام شود.
سرویس محصولات با ضمانت
ما پس از تعمیر و سرویس محصولات جنرال الکتریک شما یک ضمانت نامه ۹ ماه می دهیم که اگر در طول این مدت مجدداً محصولات شما خراب شد، مسئولیت تعمیر را به عهده بگیریم. بدین سبب شما دیگر نیازی نیست نگران این مساله باشید.
تعمیر تخصصی یخچال جنرال الکتریک
با تعمیرکاران حرفه ای ما تعمیر تخصصی لوازم خودرا به ما بسپارید و اطمینان داشته باشید تجربه بالای کادر نمایندگی ما ضمانت تعمیر باکیفیت را می کند. تعمیرکاران حاضر در نمایندگی ما علاوه بر سابقه طولانی مدت و درخشان خود در حوزه تعمیرات محصولات جنرال الکتریک، با آموزش های حرفه و دوره های تخصصی از جانب ما، در کار و تجربیات خود قوی تر می شوند و به این ترتیب، هر نوع مشکل دستگاه شما را به آسانی حل می کنند.
آنچه باید درباره برند لوازم خانگی جنرال الکتریک بدانید
شرکت جنرال الکتریک نه فقط بعنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده های موتور جت، تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین در آمریکا بلکه بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی دنیا شناخته شده است. بطور کلی شرکت های آمریکایی با تولید برندهایی نظیر وستینگهاوس، وایت پوینت، جنرال الکتریک نیاز مصرف کنندگان را با دستگاه های باکیفیت مرتفع می سازند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~