تندیس هشتمین جشنواره برند محبوب به خوشبخت رسید

تندیس هشتمین جشنواره برند محبوب به خوشبخت رسید

تندیس هشتمین جشنواره برند محبوب به خوشبخت رسید

مدل کودک: برند خوشبخت در هشتمین دوره این جشنواره در دو گروه رب گوجه فرنگی و برنج با حمایت مشتریان خود بعنوان برند محبوب مردمی انتخاب شده و توانست تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کند.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، با اهمیت ترین عامل موفقیت شرکتها در بازار متلاطم امروز، قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مصرف کنندگان است. چونکه مصرف کنندگان برندهایی را انتخاب می کنند که از ارزش ویژه ی بالاتری برخوردار می باشند، نسبت به آن برند شناخت و تداعی مثبت دارند و همیشه آنرا در اولویت انتخاب خود قرار می دهند و به دیگران سفارش می کنند. بدین جهت ارزش گذاشتن به نظرات مصرف کنندگان و ارج نهادن به آنها موجب تجربه ای متفاوت و ماندگاری برند در ذهن آنها می شود.
با توجه به قدرت برند، امروزه شرکتها به دنبال ترویج برند خود و به دست آوردن سهم ذهنی در بین افراد برای ایجاد مشتریان وفادار هستند. از طرفی مدیران با داشتن میزان هواداران و علاقمندی مشتریان خود می توانند برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
در این راستا جشنواره ملی برند محبوب که گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در حوزه انتخاب برندها، باتوجه به محبوبیت آنها در میان مردم است، برگزار می گردد تا برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خودرا از دست مصرف کنندگان دریافت نمایند.
جشنواره برند محبوب، از نظرسنجی گسترده مردمی، برای شناسایی برند محبوب مصرف کنندگان در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده می نماید. پس از برگزاری ۷ دوره موفق این جشنواره، هشتمین دوره جشنواره برند محبوب از ۱۵ ادریبهشت ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰ درگروه های مختلف کالا وخدمات در بستر فضای دیجیتال انجام شد.
به گفته افسانه جوانشاه، مدیر تبلیغات و روابط عمومی برند خوشبخت، این جشنواره یکی از نظرسنجی های گسترده مردمی است که بصورت سالانه انجام می شود. برند خوشبخت که در هشتمین دوره این جشنواره در دو گروه رب گوجه فرنگی و برنج شرکت کرده بود، برای دومین سال متوالی با حمایت مشتریان وفادار خود، توانست با میزان آرای بالای مردمی در هر دو گروه بعنوان برند محبوب مردمی انتخاب شده و تندیس زرین برند محبوب را از آن خود کند.
برند خوشبخت با هدف تامین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۷ آغاز به فعالیت نموده است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~