کف و دیوار در دکوراسیون داخلی منزل

کف و دیوار در دکوراسیون داخلی منزل

کف و دیوار در دکوراسیون داخلی منزل

سعی می کنیم مواردی برای دیزاین کف و دیوار منزل معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از طرح هایی که دارند ایده های خود برای طراحی داخلی را تکمیل کنید .

کف و دیوار ها در طراحی داخلی منزل بخش های مهمی هستند که با استفاده از متریل و ایده های خاصی دیزاین می شوند . پر طرفدارترین متریال برای دیزاین دیوار استفاده از کاغذ دیواری است . و برای کف استفاده از کاشی و سرامیک البته که مصالح بروز دیگری نیز استفاده می شود ولی این دو مورد همچنان پیشتاز در این زمینه است . سعی می کنیم مواردی برای دیزاین کف و دیوار منزل معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از طرح هایی که دارند ایده های خود برای طراحی داخلی را تکمیل کنید .

استفاده از کناف

کناف در اصل یکی از جدیدترین و می توان گفت امروزه محبوبترین پوشش های سقفی  و دیوار است که همانند گچبری می توان هر نوع طرحی را با استفاده از آن پیاده کرد . در دکوراسیون مدرن و لاکچری از کناف به وفور استفاده می شود .  هر چه کناف بیشتر در سقف منازل کاربرد دارد ولی طراحان داخلی امروز برای دیزاین دیوارها و به ویژه دیوارهای حداکننده از کناف استفاده می کنند و دیزاینی شیک تحویل کارفرمایان می دهند . متریال استفاده در کناف گچ و فلز گالوانیزه به عنوان اسکلت داخلی آن است .

 

استفاده کاغذ دیواری

کاغذ دیواری محبوبترین مصالح در دیزاین دیوار های داخلی خانه است . و دارای انواع طرح ها و مدل ها برای اتاق خواب , پذیرایی , آشپزخانه , اتاق کودک , راه پله و … می باشد .

 

شرکت های معتبر و برندهای بزرگی اقدام به طراحی و تولید انواع مدل کاغذ دیواری کرده اند و هر کدام بسته به نیاز مشتریان آلبوم های کاغذ دیواری عرضه کرده اند . شرکتهای ترکیه , ایتالیا , آلمان پیشتاز در این عرضه هستند و می توان گفت بزرگترین تامین کننده کاغذ دیواری در دنیا می باشند .

همه روزه مدلهای و آلبوم های جدیدی از انواع کاغذ دیواری در بازار به چشم می خود که نشان از تنوع بالا و کیفیت متفاوت آن دارد . به راحتی با هر بودجه ای می توانید کاغذ دیواری مناسب خود را انتخاب کنید . در سالهای اخیر کاغذ دیواری سه بعدی روانه بازار شده است که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و در خانه های با طراحی سبک مدرن به وفور مورد استفاده قرار گرفته است .

انواع طرح های کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری طرح پتینه
  • کاغذ دیواری طرح کاشی
  • کاغذ دیواری ضد آب مخصوص آشپزخانه
  • کاغذ دیواری طرح طبیعت
  • کاغذ دیواری طرح سنگ
  • کاغذ دیواری طرح آجر
  • کاغذ دیواری طرح حیوانات
  • کاغذ دیواری سه بعدی
  • و…

کاشی کف و جلوه زیبای کف پذیرایی

کاشی پر طرفدارترین پوشش برای استفاده در کف منازل است .  به دلیل استفاده زیاد از این متریال در خانه های مدرن همه روزه طرح های جذاب و زیبایی را کارخانه های کاشی سازی روانه بازار می کنند تا همچنان قدرت اول در پوشش کف باشند . کاشی کف نیز همانند سایر انواع پوشش ها دارای تنوع طرح زیاد و قیمت های مختلف است و بر اساس مواد سازنده دارای کیفیت های مختلفی است . در بخش مربوط به انواع کاشی کف  به همه این موارد به صورت کامل اشاره کرده ایم می توانید بهترین نوع کاشی را انتخاب کنید و اقدام به خرید از فروشگاه های معتبری که در وب سایت معرفی شده اند کنید .

پارکت لمینت

 

نوع دیگر پوشش کف و البته گران قیمت پارکت و لمینت است  . جنس این پوشش کف  از پالپ چوب و رزین است و اگر از کیفیت بالای این متریال استفاده کنید همانند پوشش های چوبی می باشند . نصب پارکت لمینت بسیار آسان است . از طرفی نگهداری از این نوع کفپوش ها به نسبت سایر انواع کفپوش راحتر است  دارای تنوع طرح بالایی است که محبوترین آن طرح چوب در انواع رنگ ها است . هر طرحی جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل شما می دهد و می توانید با استفاده از آن هر طرحی را در بیاورید . طرحینه در بخش پارکت و لمینت به صورت کامل در مورد آن توضیح داده است و نمونه هایی را نیز آورده که می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید .

منبع : وب سایت مرجع معماری و دکوراسیون داخلی منزل طرحینه

 

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~