بهترین مسیر برای یادگیری عکاسی حرفه ای

بهترین مسیر برای یادگیری عکاسی حرفه ای

بهترین مسیر برای یادگیری عکاسی حرفه ای

در ادامه به شما می گوییم برای یادگیری درست و اصولی عکاسی چه مسیری را باید طی کرد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، عکاسی هنر بسیار جذابی است که بسیاری از ما به آن علاقه داریم و دوست داریم تصاویر زیبا و منحصر به فردی بگیریم، ولی نمی دانیم برای شروع چه تجهیزاتی مثل دوربین و یا این که اصلاً از چه نقطه ای باید یادگیری عکاسی را شروع کنیم؟! در این مقاله دقیقاً می خواهیم همین موضوع را بررسی نماییم که برای یادگیری درست و اصولی عکاسی چه مسیری را باید طی نماییم. عکاسی یک هنر است نه فقط ابزار! یک تصور غلط برای شروع یادگیری عکاسی در ذهن بیشتر افراد این است که اگر یک دوربین گرانقیمت خریداری کنند و با آن آغاز به گرفتن عکس کنند خود به خود تبدیل به یک عکاس حرفه ای می شوند در صورتیکه چنین فکری کاملاً غلط است. عکاسی یک هنر است و ما باید بتوانیم یک اثر هنری را خلق نماییم که سالیان سال این اثر دیده شود. شما باید در تولید یک اثر هنری مثل عکس قواعد و اصول هنری که موجب زیبا و جاودانه شدن یک عکس می شود را یاد بگیرید و بر آن تسلط پیدا کنید مثل: ترکیب بندی، رنگ بندی، نورپردازی، ژست و پوز، زاویه دید، نگاه خلاقانه و…
یادگیری صحیح ابزارهای عکاسی در قدم بعدی برای یادگیری مهارت عکاسی، یادگیری صحیح ابزارهای عکاسی مثل کار کردن با دوربین عکاسی می باشد. زمانی که ما یک دوربین عکاسی می خریم و می خواهیم با آن عکس بگیریم، باید تسلط کامل بر امکانات و تجهیزات دوربین داشته باشیم و بتوانیم خیلی سریع از امکانات دوربین خود جهت خلق یک عکس زیبا استفاده نمائیم. امروزه دوربین های دیجیتال امکانات فوق العاده ای دارند که حتی شما با انتخاب یک دوربین و لنز متوسط می توانید کار خود برای عکاسی را شروع کنید و پس از تسلط کامل و کسب تجربه در آن می توانید دوربین عکاسی و لنز خودرا برمبنای نیاز روز ارتقا دهید. یادگیری عکاسی به طور خودآموز برای یادگیری عکاسی شما می توانید به طور خودآموز با بهره گیری از منابع معتبر فارسی و انگلیسی آموزش خودرا شروع کنید، اما عکاسی یک هنر گسترده و البته درحال تغییر است بنا بر این در قدم های اولیه شما باید قواعد و اصول اولیه را از آنها بیاموزید. برای شروع یادگیری می توانید از منابعی مثل مقالات و کتاب های عکاسی و یا ویدئو های آموزشی مثل سایت یوتیوب استفاده کنید تا با مفاهیم اولیه عکاسی آشنا شوید و بر آن مسلط شوید ولی قاعدتاً این نوع یادگیری زمان بر است و سوالات زیادی در ذهن شما شکل می گیرد. دوره های آموزش عکاسی، راه میانبر شما بعد از آن که دانش اولیه را در زمینه عکاسی کسب کردید با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد، شما به خوبی می دانید که چه کارهایی برای موفقیت در عکاسی لازم است ولی احتمالاً نمی دانید که آنها را چگونه و در چه زمانی انجام دهید. شرکت در دوره های آموزشی به شما کمک می نماید مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه مقرر است در چند سال تجربه کنید در سه ماه یاد بگیرید. هزینه ای که برای دریافت این اطلاعات تخصصی و تجربه کاربردی می پردازید در مقابل زمان و هزینه ای که برای آزمون و خطای روش های مختلف صرف می کنید بسیار ناچیز است.
آکادمی وی یاد اصفهان برگزار کننده دوره های تخصصی عکاسی و نورپردازی در اصفهان به شما کمک می نماید که هنر عکاسی را طی ۳ ماه در دوره آموزش عکاسی اصفهان به طور کامل یاد بگیرید. تعدادی از مباحث ارائه شده در این دوره عبارتند از آموزش: مفاهیم عکاسی، نورسنجی دوربین، منو و تنظیمات دوربین، کادربندی و زوایا، ژست و پوز، رنگ بندی، نورپردازی آتلیه، نورپردازی فضای باز، کسب درآمد از عکاسی با شرکت در این دوره علاوه بر کسب هنر و دانش تخصصی عکاسی می توانید مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور را نیز دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی به سایت آکادمی وی یاد اصفهان مراجعه کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~