پایش و بهبود کیفیت خواب با ساعات هوشمند هواوی

پایش و بهبود کیفیت خواب با ساعات هوشمند هواوی

پایش و بهبود کیفیت خواب با ساعات هوشمند هواوی

مدل کودک: یکی از بهترین ویژگی‎های ساعت‎ها و دستبندهای هوشمند هواوی، قابلیت پایش خواب است. هواوی با بهره گیری از فناوری TruSleep اطلاعات کاملی از کمیت و کیفیت خواب شما در اختیارتان می گذارد.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، یکی از بهترین خاصیت های ساعت ها و دستبندهای هوشمند هواوی، قابلیت پایش خواب است. هواوی با بهره گیری از فناوری TruSleep اطلاعات کاملی از کمیت و کیفیت خواب شما در اختیارتان می گذارد. همین طور این فناوری با تحلیل الگوی خواب شما، راهکارهای مفیدی برای بهبود وضعیت خواب به کاربر ارائه می کند.

به صورت متوسط، خوابیدن یک سوم از اوقات زندگی ما را تشکیل می دهد. در نتیجه توجه ویژه به این دوره باید در بالاترین اولویت ها قرار بگیرد. اگر شما در طول شبانه روز خواب کافی باکیفیت مناسب نداشته باشید، طبیعی است که در طول روز نیز نمی ‎توانید کارایی حداکثری خودرا در بلندمدت ارائه دهید.
فناوری ساعت ها و دستبندهای هوشمند هواوی با نام TruSleep بصورت ویژه شرایط جسمی شما در ضمن چرخه خواب را پایش می کند تا مشخص شود که در زمان ‎های مختلف، سطح هوشیاری و نوع خوابتان چطور تغییر کرده است. با بهره گیری از این توانایی، ساعات هوشمند هواوی می توانند امور لازم جهت بهبود وضعیت خواب را به شما پیشنهاد داده و مشخص کنند که چطور می توانید خواب بهتری داشته باشید. چه خاصیت هایی از قابلیت پایش خواب هواوی آنرا از رقبا متمایز می کند
· ردیابی معمولی خواب
ساعت های هواوی بصورت هوشمند قابلیت شناسایی به خواب رفتن کاربر را دارند. این ساعت ها می توانند حالت ها و عمق خواب کاربر را نیز تشخیص دهند. در عین حال زمان بیدار شدن فرد از خواب نیز توسط ساعت شناسایی می شود و می تواند بصورت زنده به نرم‎افزار Health گزارش گردد.
· HUAWEI TruSleep
با فعال کردن این توانایی، ساعت شما کارهای بسیار بیشتری را زمان خواب‎تان انجام می دهد. در این حالت ضربان قلب کاربر، اطلاعات تنفس و تشخیص پله های خواب نیز تشخیص داده می شود. این حالت ها شامل بیداری، مرحله REM (حرکات سریع چشمی)، خواب سبک و خواب سنگین می شود که با دقت بسیار بالا گزارش می شود.
ماهیت قابل اعتماد داده های جمع آوری شده در کنار پیشنهادهای شخصی برای بهبود کیفیت خواب که همه مبنای علمی دارند، امتیازدهی دقیق به اطلاعات خواب کاربر را تضمین می نماید. در نهایت همه این اطلاعات با برنامه HUAWEI Health همگام‎سازی شده و جهت بررسی به کاربر ارائه می شوند. چگونه می توان قابلیت TruSleep را فعال کرد
فعالسازی این توانایی بسیار ساده است. بعد از ورود به نرم‎افزار Huawei Health در گوشی هوشمند، کافیست وارد بخش Devices (در EMUI 10.x) یا بخش Me (در EMUI 9.x) شوید. در این بخش دستگاه پوشیدنی لینک شده به گوشی خودرا انتخاب نموده و وارد بخش Health Monitoring شده و کلید فعالسازی HUAWEI TruSleep را بزنید.
هواوی TruSleep چه اطلاعاتی به کاربر می دهد
با ورود به این بخش می توانید اطلاعات خواب شب گذشته خودرا ببینید. برای اطلاعات دقیق تر، به بخش Sleep در صفحه اصلی برنامه Health وارد شوید؛ در آنجا قادر خواهید بود سوابق خواب را برمبنای روز، هفته، ماه و سال و همین طور میزان صحیح بودن خواب خودرا متوجه شوید. در عین حال ساعت هوشمند هوآوی مشاوره متناسب با نتایج به دست آمده را نیز ارائه خواهدنمود.

امتیازدهی به کیفیت خواب: بر پایه مجموعه‎ای از متغیرهای خواب که برمبنای تحقیقات علمی استخراج شده‎اند، درجه و کیفیت خواب کاربر گزارش می شود. با اهمیت ترین پارامترها در این حالت، زمان کل خواب و درصد هر کدام از پله های خواب کاربر است که نشان میدهد در هر حالت چه وضعیتی ثبت شده است.
راهکارهای شخصی سازی شده برای بهبود خواب: خاصیت جالب دیگر این بخش استخراج عادت های خواب کاربر و آنالیز داده ها برمبنای آنهاست. در این حالت عادت های خواب فرد برمبنای سیر تنفس شب گذشته و تجزیه و تحلیل داده های جسمی و شناختی صورت گرفته و به فرد کمک می نماید که اطلاعات کاربردی و اختصاصی را از TruSleep به دست آورد. مزیت دیگر این بخش آنست که بصورت تخصصی و کاملاً شخصی، برمبنای داده های علوم شناختی خواب، راهکارهایی برای بهبود خواب فرد ارائه می شود.

در اختتام باید گفت چنانچه از زمان و کیفیت خواب خود راضی نیستید و در طول روز احساس خستگی دارید، می توانید با بهره گیری از ساعت ها و دستبندهای هوشمند هواوی خواب خودرا تحت کنترل گرفته و با بهره گیری از راهکارهای فناوری TruSleep هواوی، کیفیت خواب خودرا بهبود دهید.
چنانچه به استفاده از این فنآوری علاقمند هستید، یکی از خوش قیمت ترین گزینه ها برای شما، دستبند هوشمند هواوی بند ۶ (HUAWEI Band 6) است که بتازگی وارد بازار ایران نیز شده است. با این دستبند اقتصادی می توانید امکانات کاملی در حد یک ساعت هوشمند را در اختیار داشته باشید و کیفیت خواب خودرا نیز رصد کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~