شالویی: تا تعیین معاون هنری سرپرست هستم

شالویی: تا تعیین معاون هنری سرپرست هستم

شالویی: تا تعیین معاون هنری سرپرست هستم

به گزارش مدل کودک در مراسمی سید مجتبی حسینی، معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم و محمود شالویی سرپست معاونت امور هنری شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه ای با حضور مدیران معاونت امور هنری، تکریم سیدمجتبی حسینی برگزار، از خدمات وی قدردانی گردید و محمود شالویی بعنوان سرپرست معاونت امور هنری معارفه شد.
محمود شالویی در این نشست اظهار داشت: با عنایت به سابقه ای که در معاونت امور هنری داشتم با نظر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد تا تعیین معاون امور هنری، بعنوان سرپرست معاونت خدمت کنم. آقای حسینی هم اعلام نموده بود که می خواهد از معاونت امور هنری خداحافظی کند و رئیس محترم فرهنگستان زبان و ادب فارسی درخواست و تاکید کردند که به خدمات آقای حسینی نیاز دارند، ازاین رو این تغییر انجام شد.
شالویی با قدردانی از خدمات حسینی اظهار داشت: کسی نمی تواند خدمات آقای حسینی و همکاران معاونت را در این چهار سال انکار کند که دو سال از این دوره با دشواری هایی چون شیوع ویروس کرونا، مضایق مالی و بودجه ای و سختی های دیگر همراه شد. از برگ های برنده آقای حسینی در معاونت امور هنری این بود که افراد باتجربه و توانمند و خوشنام با معاونت هنری همکاری کردند. آقای حسینی هنرمند است و دل در گرو سمت، عنوان و مدیریت ندارد اما همواره دغدغه خدمت و فعالیت در فرهنگ و هنر دارد. امیدواریم در حوزه جدید فعالیت هم موفق باشند.
سیدمجتبی حسینی در این نشست با قدردانی از مدیران و همکاران معاونت امور هنری اظهار داشت: معاونت امور هنری حوزه های متنوعی دارد که هرکدام شرایط و ادبیات متفاوتی دارد. تلاش شد در این دوره با یک برنامه و انسجام فعالیت ها برنامه ریزی و صورت گیرد. کارهایی به دور از وعده ها، انجام شد تا بعد از انجام در معرض دید و داوری قرار گیرد. فعالیتهای عمرانی مانند بهسازی موزه هنرهای معاصرتهران، سالن اصلی تئاتر شهر، مجموعه بنیاد رودکی، آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، ساماندهی فرآیندها و رویدادها، هوشمندسازی، فعالیتهای هنری استانها، برنامه ها و رویکردهایی متناسب با شرایط کرونا و… همچون فعالیتهایی بود که در این دوره انجام شد و این به علت وجود مدیران و همکاران فعال و باتجربه ای است که صمیمانه و از سر مسئولیت در معاونت فعالیت می نمایند.
در این نشست احمد صدری؛ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، قادر آشنا؛ مدیر کل هنرهای نمایشی، امین مؤیدی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی، هادی مظفری؛ مدیر کل هنرهای تجسمی، محمد اله یاری؛ مدیر کل دفتر موسیقی، علی اکبر صفی پور؛ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، مریم پورشهابی؛ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عبادرضااسلامی، رئیس فرهنگسرای نیاوران، مجید فروغی؛ مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری، علرضا حفیظی؛ مدیر حراست معاونت امور هنری و عبدالرحیم سیاهکارزاده رئیس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر حضور داشتند.
محمد اله یاری در این نشست اظهار داشت: آقای حسینی در این دوره برای هنر تلاش کردند و در شرایط دشوار حوزه کلان هنر را مدیریت کردند، از حمایت و همراهی آقای حسینی قدردانی می کنم و برای آقای شالویی هم آرزوی موفقیت دارم.
قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی هم اظهار داشت: در بیشتر از ۱۵ سال سابقه مدیرکلی در حوزه فرهنگ و هنر این دوره معاونت، یکی ازمنسجم ترین گروه ها برای فعالیت را مشاهده کردم.
احمد صدری هم در این نشست اظهار داشت: آقای حسینی فارغ از هنرمند بودن، درباره تاریخ و مسایل هنر آگاهی و تسلط دارند و در مواردمختلف مسایل و نکات دقیقی را عرضه می کردند.
علی اکبر صفی پور؛ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری هم در این نشست اظهار داشت: در این دوره با حمایت های جدی آقای حسینی از ارتقای کمی و کیفی آموزش هنر، تغییراتی در فرآیندها در حوزه آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستانها هنرهای زیبا انجام شد و تعداد هنرستانها به ۵۹ باب افزوده شد.
سیدامین مؤیدی هم در این نشست اظهار داشت: در این دوره تلاش شد فعالیت ها برپایه قوانین و قواعد هنری صورت گیرد و نگاه راهبردی درزمینه هنر دنبال شد.
در انتها این جلسه، با اهدای تابلوی نقاشی و لوح تقدیر از خدمات سیدمجتبی حسینی در دوره مسئولیت معاونت امور هنری قدردانی گردید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~