فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز وزارت بهداشت

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز وزارت بهداشت

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز وزارت بهداشت

به گزارش مدل کودک در ادامه به معرفی انواع دستگاه لیزر مو پرداختیم تا با مزایا و کاربردهای آنها آشنا شوید و بتوانید دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب کنید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، امروزه دستگاههای لیزر بسیار زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد. خوشبختانه به علت این که درباره آنها تبلیغات زیاد شده است با انواع و نام آنها آشنا هستیم و متاسفانه بنابراین هم اطلاعات کافی درمورد آنها نداریم. برای همان تصمیم گرفتیم که در حیطه معرفی دستگاههای لیزر موهای زائد مقاله ای داشته باشیم. لیزر کردن موهای زائد یک روش بسیار ایمن و موثر و بسیار کاربردی است. این فناوری توانایی این را دارد که شما را برای مدت زمان طولانی از شر موهای زائد خلاص کند. اما توجه داشته باشید نتایج لیزر زمانی تأثیر گذار است که در یک کلینیک و مرکز معتبر و با تجهیزات صورت گیرد. دستگاه لیزر پلاتینیوم خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدید ترین و موثرترین دستگاههای لیزر برای از بین بردن و رفع موهای زائد بدن است، که برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف قابل استفاده می باشد. این دستگاه نام برده دارای TEC، سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس داشتن با پوست می باشد که می تواند با این توانایی موجود، لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست مشتری و رجوع کننده انجام دهد. ویژگی های لیزر پلاتینیوم توانایی در از بین بردن موهای زائد پوست های روشن و همینطور تیره دارای سه طول موج به صورت همزمان در یک اپلیکاتور طراحی بسیار خلاقانه با داشتن سه کاربرد در یک دستگاه بدون هیچگونه درد: درمان تقریباً بدون درد بوده و با حس ماساژ بدن همراه می باشد. مناسب برای انواع پوست و مو: نتایج بسیار موثر برای پوست های روشن یا تیره و همینطور موهای ضخیم و یا نازک ایمنی بسیار بالا حتی برای پوست های تیره و سیاهپوست برنزه: درمان در هر زمانی از سال قابل انجام است، همچون برای پوست های برنزه شده در فصل تابستان سرعت: جلسات درمانی بسیار سریع صورت خواهد گرفت حتی برای قسمت هایی مانند پاها و حتی کمر دستگاه لیزر تیتانیوم با چیلر ویژه با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم که یک دستگاه بسیار فوق العاده برای از بین بردن موی زائد بدن است که با فناوری خنک کننده ای که دارد، درمان لیزر را برای بیماران بسیار راحتتر و بدون درد می کند. این دستگاه می تواند که با شلیک هم زمان طول موج لیزری، تارهای موی زائد را مورد هدف قرار داده و آنها را از بین ببرد. همانطور که گفته شد این دستگاه دارای فناوری خنک کننده هست و از گرم شدن بیش از اندازه پوست بدن و صدمه دیدن به آن جلوگیری می کند. خصوصیت های بسیار پیشرفته این دستگاه سبب می شود که درمان برای رجوع کنندگان و بیماران با هر گونه پوست و رنگی بی خطر و بدون عوارض باشد. مزایای درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم این است که به فرد این امکان را خواهد داد تا موهای زائد خویش را به صورت دائم در هر نوع پوست و رنگ از بین ببرد و از شر آن کاملاً خلاص شود. این دستگاه لیزر مو، سه طول موج مختلف دارد که می تواند به چند لایه از پوست برسد و موهای زائد را کاملاً ریشه کن کند. در زیر انواع مزایای این دستگاه گفته خواهد شد:

پوستی کاملاً صاف و بدون مو درمان های راحت و بدون درد مناسب برای همه انواع پوست و رنگ بدن درمان سریع و کاملاً ایمن دستگاه لیزر الکس دایود قیمت دستگاه لیزر الکس دایودیکی از بهترین و جدید ترین روش های درمان رفع موهای زائد بدن است. این لیزر برای انواع مو (کرکی تا ضخیم) و انواع رنگدانه های پوستی (روشن تا تیره) مناسب می باشد. این دستگاه دارای خصوصیت های فراوان است، همچون میتوان به داشتن دو برد مجزای آن اشاره نمود علاوه بر این، این دستگاه قابلیت کار کردن هم زمان دو برد با هم و شلیک هم زمان سه طول موج بر روی سطح پوست را دارد و حتی توانایی کار کردن هر یک از بردها به صورت جدا کانه هم دارد. به این صورت که یک برد مختص طول موج الکساندرایات و اندیاگ و برد دیگر مختص طول موج دایود و اندیاگ است. توجه داشته باشید که علاوه بر وجود دو بُرد در دستگاه لیزر الکس دایود میتوان به فناوری جدید آن با قابلیت سرعت شات بسیار بالا (۱ تا ۱۰ شات در هر ثانیه) هم اشاره نمود و همینطور این تکنولوژی توانایی شات زدن به صورت رولی را با تمام قدرت هم دارد، این فناوری باعث می شود سریع تر لیزر صورت گیرد و کاهش قابل ملاحظه ای در زمان انجام لیزر داشته باشد و یکی از علل اصلی در اثر بخشی مؤثر عملکرد دستگاه این نوع لیزر است. مزایای دستگاه لیزر الکس دایود یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مزایای دستگاه لیزر الکس دایود داشتن ۳ طول موج برای رفع موهای زائد هر نقطه از بدن است. این خصوصیت این اطمینان را خواهد داد که هر بیماری با هر نوع پوست و مویی و هر رنگی را درمان خواهد نمود. خوشبختانه این دستگاه توانسته عملکرد مثبت و قابل توجهی را با عنایت به تنوع نوع و رنگ پوست و مو در تمامی نقاط ایران داشته باشد. این دستگاه دارای ۳ طول موج ۷۵۵ نانومتر، ۸۰۸ نانومتر، ۱۰۶۴ نانومتر است که به ترتیب الکس، دایود، و اندیاگ نامیده می شوند، ازاین رو کامل ترین دستگاه موجود در بازار است که توانایی درمان رفع موهای زائد در تمامی ۶ حالت نوع پوست را چه رچشن و چه تیره دارد.
جمع بندی نهایی راهکار مناسبی که برای از بین بردن موی زائد بدن به وجود آمده و در این سال ها پیشرفت بسیار بالایی داشته و استقبال گرمی شده لیزر مو است که با استفاده از تاباندن لیزر به رنگدانه های مو، سبب کم شدن و حتی توقف رشد مو در ناحیه تحت درمان می شوند. در این مقاله تلاش در معرفی انواع دستگاه لیزر مو داشتیم که با مزایا و کاربردهای آنها آشنا شوید و بتوانید دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب کنید. مشاوران بخش فروش: آقای مهندس دوستی ۰۹۱۲۷۱۸۵۴۸۲ خانم انصاری ۰۹۱۲۷۴۸۵۷۳۱ آقای مهندس آذری ۰۹۱۲۷۷۳۶۵۴۳
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~