موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت آسیاتک

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت آسیاتک

موفقیت در تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت آسیاتک

مدل کودک: ممیزی تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت آسیاتک ISO۹۰۰۱، ISO۱۰۰۰۱، ISO۱۰۰۰۲، ISO۱۰۰۰۳، ISO۱۴۰۰۱، ISO۱۰۰۱۵ و نظام آراستگی محیط کار ۵S برگزار گردید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، هفته گذشته ممیزی تمدید اعتبار گواهینامه های سیستم های مدیریت آسیاتک ISO۹۰۰۱، ISO۱۰۰۰۱، ISO۱۰۰۰۲، ISO۱۰۰۰۳، ISO۱۴۰۰۱، ISO۱۰۰۱۵ و نظام آراستگی محیط کار ۵S برگزار شد و در ادامه روند ۱۰ ساله استقرار و به روزرسانی ابزارهای مدیریتی و استفاده از تجارب بین المللی، مجدداً سیستم های مدیریت آسیاتک مورد تأیید ارزیابان و ممیزان مجرب بین المللی قرار گرفت.
شرکت آسیاتک، همواره توسعه و ارتقا سیستم های مدیریتی را محور رشد، یادگیری و ارتقا درنظر گرفته است و بر همین مبنا توانسته است با سرلوحه قرار دادن اصول بنیادین تفکر سیستمی همچون مشتری مداری، تعهد به تمام ذینفعان و حرکت مداوم در جهت بهبود مستمر و ضمن ارتقا محصولات و نوآوری در خدمات ارتباطی، همواره در زمره برترین شرکتهای حوزه ICT قرار گیرد.
قابل ذکر است شرکت آسیاتک همواره با استفاده از نتایج ممیزی و ارزیابی در جهت سازمان یادگیرنده حرکت نموده و این امور را بعنوان محرک رشد و توسعه خود قلمداد می نماید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~