نیم نگاهی از ایران به موزه ملی قوم شناسی ژاپن

نیم نگاهی از ایران به موزه ملی قوم شناسی ژاپن

نیم نگاهی از ایران به موزه ملی قوم شناسی ژاپن

مدل کودک: نشست «نیم نگاهی به موزه ملی قوم شناسی ژاپن در اوساکا» به همت رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری موزه ملی قوم شناسی ژاپن در اوساکا، انجام می شود.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، رایزنی فرهنگی ایران در توکیو اعلام نمود: در ادامه برگزاری مجموعه وبینارهای توسعه فضاهای فرهنگی در جهان امروز، این جلسه روز دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. در این جلسه مجازی، حسین دیوسالار ـ رایزن فرهنگی ایران در ژاپن ـ، یوریکو یاماناکا ـ استاد موزه ملی قوم شناسی ـ، هیروفومی ترائوچی ـ استادیار مرکز مطالعات منابع موزه ملی قوم شناسی ـ و کنجی کورودا ـ استادیار مرکز مطالعات خاورمیانه در موزه ملی قوم شناسی ژاپن در اوساکا ـ به بحث و تبادل نظر درباره ظرفیت ها، توانمندی ها، توسعه و گسترش اقدامات در رابطه با این موزه و همین طور فضاهای فرهنگی و هنری در ژاپن خواهند پرداخت.
علاقه مندان می توانند روز دوشنبه ساعت ۱۰: ۳۰ به وقت تهران (۱۵: ۳۰ به وقت توکیو) به آدرس https: //www.skyroom.online/ch/tfarhang.ir/fazahayefarhangi در این وبینار شرکت نمایند.
پیش تر نیز مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، وبینار “توسعه فرهنگی در ژاپن از دریچه معماری و شهرسازی” را برگزار کرده بودند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~