شرکت آریا حفاظ سازنده هر نوع حفاظ و سازه های آهنی

شرکت آریا حفاظ سازنده هر نوع حفاظ و سازه های آهنی

شرکت آریا حفاظ سازنده هر نوع حفاظ و سازه های آهنی

شرکت آریا حفاظ در حوزه ساخت حفاظ و سازه های آهنی به عنوان یکی از بالاترین سازنده های حفاظ های آهنی در این بازار شناخته شده است.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، احساس امنیت نیاز همیشگی بشر بوده است که تمام اهتمام خودرا برای حل این نیاز چه از جنبه روحی و چه جسمی نموده است. از آن جهت که خانه نماد مکان امن برای هر شخصی است، پس بالابردن درجه امنیت ساختمان با بهره گیری از تجهیزات ایمنی روشی بسیار کارآمد و مفید بوده است.
شرکت آریا حفاظ با دارا بودن سابقه طولانی شرکت در پروژه های عمرانی و حفاظتی و بهره گیری از نیروی متخصص و با تجربه در حوزه ساخت حفاظ و سازه های آهنی به عنوان یکی از بالاترین سازنده های حفاظ های آهنی در این بازار شناخته شده است.
تعریف حفاظ پنجره دوجداره
حفاظ پنجره دوجداره از بهترین پوشش های پنجره به حساب می آیند که علاوه بر زیبایی، در امنیت و آرامش محیط تأثیر گذار هستند. امروزه اغلب پنجره هایی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند دو جداره هستند. برای حفظ امنیت این پنجره ها از حفاظ پنجره دوجداره استفاده می شود. باتوجه به اینکه وجود یک حفاظ پنجره برای جلوگیری از سرقت اشیا با ارزش و امنیت خانواده لازم است بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی انواع مدلهای حفاظ پنجره دوجداره، جنس، فواید، روش نصب و قیمت حفاظ دو جداره بپردازیم.
انواع مدل حفاظ های پنجره دوجداره
حفاظ های پنجره دو جداره در مدلهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند. انتخاب هر یک از این مدلها علاوه بر سلیقه مشتری، به نوع محیط زندگی، شرایط آب و هوایی و محل نصب آن بستگی دارد. مدلهای مختلف حفاظ پنجره های دوجداره عبارتند از:
حفاظ پنجره دو جداره مدل ابرویی: این نوع حفاظ برای پنجره هایی با پهنای زیاد مناسب می باشد. حفاظ ابرویی نسبت به سایر حفاط ها تراکم کمتری دارد و تمام سطح پنجره را نمی پوشاند. این نوع حفاظ نسبت به حفاظ های دیگر زیبایی بیشتری را به نمای ساختمان القا می کند.
حفاظ پنجره دوجداره مدل نرده ای: نمونه از حفاظ ها هستند که شکلی شبیه به نرده دارند و برای حفاظت پنجره و مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتیکه نرده حفاظ پنجره بر روی پنجره های دوجداره یا تک جداره نصب شود، امکان باز و بسته کردن آن وجود ندارد. اما اگر حفاظ نرده ای روی در نصب شود، امکان باز و بسته کردن آن به شکل لولایی وجود دارد.
حفاظ پنجره دوجداره مدل رول شونده: از بروزترین حفاظ های پنجره دوجداره هستند که عملکردی شبیه به کرکره های پارکینگ و مغازه دارند. این نوع حفاظ ها فضای شیک و مدرنی را در محیط ایجاد می کنند. همین طور حفاظ های رول شونده نسبت به سایر مدلها عملکرد بهتری دارند. باتوجه به این که این نوع حفاظ ها بوسیله کنترل بازو بسته می شوند، امکان کنترل نور برای منزل وجود دارد.

انواع حفاظ پنجره متحرک
حفاظ پنجره متحرک در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که به ترتیب عبارتند از:
حفاظ متحرک رول شونده
نمونه ای از حفاظ های متحرک هستند که ساختاری همانند یک رول دارند. در حقیقت نحوه باز و بسته شدن این حفاظ همانند جمع شدن یک فرش یک قالی است. این نوع حفاظ از مدرن ترین حفاظ های موجود در بازار است که عملکرد و ایمنی بسیار بالایی دارد.
حفاظ متحرک آکاردئونی
این حفاظ ساختاری شبیه به ساز آکاردئون دارد. این حفاظ ها روی ریل سوار هستند و به آسانی باز و بسته می شوند.
حفاظ متحرک پنجره و درب آکاردئونی از قدیمی ترین حفاظ هایی هستند که تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است و در طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند. این حفاظ ها برای امنیت درب و پنجره هایی با ابعاد بزرگ بسیار مناسب هستند. به طور معمول حفاظ درب آکاردئونی به شکلی طراحی می شوند که با قفل بسته می شوند. هکچنین قیمت درب آکاردئونی و حفاظ های متحرک آکاردئونی با یکدیگر متفاوت می باشد.
حفاظ پنجره متحرک باهاماس
یکی از انواع جدید حفاظ متحرک هستند که بتازگی روانه بازار شده اند. حفاظ های باهاماس از کیفیت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و با حفاظ های آکاردئونی به لحاظ امنیت و مقاومت رقابت می کنند.
حفاظ پنجره باهاماس از بخش پایینی باز و بسته می شود و ساختاری شبیه به سایبان دارد. این حفاظ ها در مقابل باد و طوفان های شدید بسیار مقاوم هستند. این نوع حفاظ ها با بهره گیری از فلز یا چوب و وینیل ساخته می شوند و برای مکان هایی با طراحی کلاسیک بسیار مناسب هستند.
حفاظ پنجره جالیزی
نمونه ای دیگر از انواع حفاظ های متحرک است که همانند حفاظ آکاردئونی و باهاماس از کیفیت و امنیت بالایی برخوردارست.
این نوع حفاظ از ورود نور به فضای ساختمان جلوگیری می کند. البته می توان این حفاظ ها را به شکلی طراحی کرد که مانع ورود نور به داخل محیط منزل نشنود.

کاربرد حفاظ برای بالکن
حفاظ های بالکن از طرح ها و مدلهای متنوعی برخوردار می باشند. این حفاظ ها علاوه بر افزایش امنیت ساختمان، موجب زیباسازی نمای بیرونی ساختمان می شوند. سایر کاربردهای حفاظ های بالکن عبارتند از:
استفاده از حفاظ های بالکن مانع از ورود دزد به منزل می شود و احتمال سرقت را می کاهد.
حفاظ بالکن علاوه بر این که مانع افتادن اشیا می شود، از خطر سقوط افراد جلوگیری می کند.
قیمت انواع حفاظ های بالکن
فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت حفاظ بالکن مؤثر هستند. بعنوان مثال اندازه و سایز پنجره ساختمان، جنس و متریال حفاظ، تزئینات استفاده شده در حفاظ بالکن و هزینه حمل و نقل از مهم ترین مواردی هستند که قیمت حفاظ های بالکن را مشخص می کنند.
برای صرفه جویی در هزینه ها برای خرید حفاظ بالکن بهتر است به شرکت هایی مراجعه شود که خدمات خودرا مطابق با نرخ مصوب شده توسط نهادهای نظارتی مربوطه عرضه می کنند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~