برنامه های هفته پژوهش در کتابخانه شاهچراغ(ع)

برنامه های هفته پژوهش در کتابخانه شاهچراغ(ع)

برنامه های هفته پژوهش در کتابخانه شاهچراغ(ع)

به گزارش مدل کودک رییس مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) برنامه های بیست ودومین دوره هفته پژوهش و فناوری در این مرکز را اعلام نمود. علیرضا بیابان نورد اظهار داشت: در این هفته برنامه های متنوعی با دعوت از استادان و نخبگان برجسته دانشگاه ها و حوزه ها توسط این مرکز اجرا خواهد شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، این مرکز در نظر دارد در بیست ودومین دوره هفته پژوهش و فناوری، نشست «روش تحول در علوم انسانی(طرح یک دیدگاه بومی)» را با همکاری دانشگاه شیراز و نیز پژوهشکده تحول و ارتقای علوم انسانی و اجتماعی، با سخنرانی دو تن از استادان دانشگاه شیراز، سیدسعید زاهد زاهدانی و سیدمحمدرضا تقوی در مرکز پژوهش های اسلامی حرم مطهر برگزار نماید.
برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «پارادایم های تحقیق در علوم انسانی» با حضور سیدمسعود ماجدی، جامعه شناس و عضو گروه ترجمه و تدوین کتاب و روح الله جلیلی، پژوهشگر اجتماعی و مدیر مرکز ارزیابی تأثیر جهاد دانشگاهی فارس، معرفی کتاب «ره نمای طریق» اثر آیت الله محمدعلی جاودان، معرفی چهار کتاب در رابطه با حیطه پژوهش در فضای مجازی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و برگزاری نمایشگاه آثار مکتوب ویژه هفته پژوهش و فناوری همچون برنامه هایی است که در این هفته صورت خواهد گرفت.

بیابان نورد همین طور از برگزاری کرسی علمی-ترویجی «رهیافت نوین بر آموزش سیاسی تقدم تکنیک بر اندیشه» با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با حضور حمیدرضا حقیقت و محسن جاجرمی زاده آگاهی داد.
او اشاره کرد: تقدیر از پژوهشگران در سطوح استادان و پژوهشگران شاخص استان فارس در زمینه علوم انسانی، نویسندگان و پژوهشگرانی که کارهای پژوهشی در رابطه با حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) انجام داده اند و مدیران و مسئولین پژوهشی دانشگاه ها و سازمان های اداری استان فارس در هفته پژوهش و فناوری توسط این مرکز به عمل می آید و هم زمان از پوستر اختصاصی هفته پژوهش مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر رونمایی خواهد شد.
رییس مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم شاهچراغ(ع) در آخر بیان کرد این مرکز در نظر دارد برمبنای رویکرد های تحولی و سیاست های جدید با کسب مرجعیت علمی، به قطب پژوهش های اسلامی جنوب کشور در جوار سومین حرم اهل بیت(ع) تبدیل گردد.
برنامه های هفته پژوهش هم زمان با سراسر کشور در مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~