مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس معرفی شد هاشمی عنوان کرد: رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت پیاده شود

مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس معرفی شد هاشمی عنوان کرد: رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت پیاده شود

مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس معرفی شد هاشمی عنوان کرد: رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت پیاده شود

به گزارش مدل کودک فارس معاون امور حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلان اینکه مردم با شعار دولت مردمی و انقلابی به این دولت رای دادند، اظهار داشت: مدیرکل ارشاد فارس رویکرد انقلابی را بی تعارف و لکنت پباده کند.
سیدمحمدهاشمی چهارشنبه ۱۶ آذر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اشاره کرد: باید تعامل با اهالی هنر و فرهنگ و رسانه سرلوحه کار مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان قرار گیرد.
او اشاره کرد: غنای فرهنگ و هنر و تاریخ در این استان چند سر و گردن از سایر استانها جلوتر است و پس این دفعه مسئولیت هر مسئول فرهنگی را سنگین می کند.
معاون امور حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مدیرکل فرهنگ بااینکه به حسب باطن اختیارات محدودی دارد اما در اذهان و انظار متولی فرهنگی استان شمرده می شود.
هاشمی با اعلان اینکه وزارت ارشاد تلاش می کند که تلاش ها و واقعیت ها را به هم نزدیک کند، اظهار داشت: در سطح ملی با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی اتفاق را از بالا مهندسی می نماییم تا یک همگرایی معنا دار، ادامه یابد.
او با تاکید بر این که مدیرکل جدید نباید فراموش کند که خادم فرهنگ و هنر در فارس خواهد شد، اضافه کرد: ما در دولت مردمی و انقلابی خدمت می نماییم و وامدار هیچ گروه و جریانی نیستیم.
معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد: مردم به این دولت تحت عنوان دولت مردمی و انقلابی رای دادند و از اینکه آرمان های انقلاب را سر دست بگیرید، هیچ لکنتی نداشته باشید و ما هم به جد از شما حمایت خواهیم کرد.
هاشمی عنوان کرد: معتقدیم فرهنگ پیشران پیشرفت کشور است و کار باید به گروهها و هسته های مردمی در عرصه های مختلف سپرده شود.
او با اشاره به اینکه چارچوب ما معلوم است و برای حفظ از آرمان ها آمده ایم، اظهار داشت: بعنوان مثال؛ برگزاری مراسم های بزرگداشت بزرگانی چون؛ فردوسی و ملاصدرا از افتخارات ماست.
معاون امور حقوقی امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده حداکثری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با سعه صدر، مناعت طبع و بلندنظری از ظرفیت این اداره کل را خواهان شد و خطاب به وی، عنوان کرد: با ایجاد حسن تعامل و برادری این مسیر را پیش ببرید.
هاشمی هم چنین از کارمندان این اداره کل هم خواهان همگرایی و همدلی خوب با مدیرکل جدید شد.
او در آخر اظهار داشت: سرمایه انسانی برای تحول است و این جابجایی ها برای ایجاد تنوع و ایجاد شور و اشتیاق است تا تحولات با سرعت بیشتری صورت گیرد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، در این مراسم ضمن تقدیر از صابر سهرابی؛ مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حمیدرضا قانعی بعنوان مدیرکل جدید معرفی گردید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~