۹ شهر کوچک رمانتیک در ایتالیا که باید حتما ببینید

۹ شهر کوچک رمانتیک در ایتالیا که باید حتما ببینید

۹ شهر کوچک رمانتیک در ایتالیا که باید حتما ببینید

به گزارش مدل کودک در این مقاله در مورد ۹ شهر رمانتیک کوچک در ایتالیا صحبت می نماییم. از شهرهای ساحلی سیسیل گرفته تا شهرهای قرون وسطایی در منطقه اومبریا؛ با ما همراه باشید.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، شهرهای رمانتیک ایتالیا مقصد گردشگران زیادی در طول سال هستند. وقتی صحبت از شهرهای رمانتیک ایتالیا می شود، احتمالاً یاد رم و ونیز خواهید افتاد. در واقع خیلی از شهرهای زیبا و دیدنی ایتالیا، گمنام بوده و معروف نیستند. در این مقاله در مورد ۹ شهر رمانتیک کوچک در ایتالیا صحبت می نماییم. از شهرهای ساحلی سیسیل گرفته تا شهرهای قرون وسطایی در منطقه اومبریا؛ با ما همراه باشید.
سیرمیون (Sirmione)
در ساحل جنوبی ایتالیا، یک شبه جزیره به نام سیرمیون وجود دارد. قلعه های قرن سیزدهمی، کلیساهای قدیمی با نقاشی های دیواری اعجاب انگیز، دریاچه گاردا و ویلاهای ساحلی بی نظیر تنها گوشه ای از زیبایی های سیرمیون است. هرچند که در تمام طول سال این شهر بسیار رمانتیک است، ولی بهترین فصل برای سفر به سیرمیون بهار است. سواحل طلایی و چشمه های آبگرم طبیعی در بهار میزبانی بی نظیری از مسافران خواهند کرد.
ورنازا (Vernazza)
شهر بسیار کوچک ورنازا شیب دارترین و دوست داشتنی ترین مکان در Cinque Terre است. این مکان بعنوان یکی از رمانتیک ترین شهرهای ایتالیا شناخته شده و سالانه مقصد زوج های جوانی است که قصد دارند ماه عسل خویش را در آنجا بگذرانند. خیابان های مملو از خانه های رنگی، ساحل شنی و زیبا، بندر Cinque Terre و کافه های مختلف بخشی از زیبایی این شهر را می سازند. باآنکه بیشتر محبوبیت این شهر مدیون دریا و ساحل زیبای آن است، اما نباید از رستوران Belforte غافل شد. این رستوران که در کنار بندر و درون یک قلعه قرن نوزدهمی قرار دارد، به نماد ورنازا تبدیل گشته است.
پیانزا (Pienza)
شهری روی یک تپه که مناظر بی بدیل توسکانی را در معرض دید شما قرار می دهد. این شاید بهترین تعریف کوتاه از شهر پیانزا باشد. خیابان های سنگ فرش شده و ویوی تاکستان های پایین تپه، سبب شده که این شهر کوچک جزو شهرهای رمانتیک ایتالیا محسوب شود. جالب است بدانید که این شهر نماد «آرمان شهر رنسانس» بوده و در لیست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است.
سفالو (Cefalù)
شهر سفالو در شمال سیسیل و بین کوه و نوار ساحلی واقع است. این مکان برای زوج هایی که به دنبال ساحلی آرام و دنج می گردند، مناسب بوده و میعادگاه خیلی از آنها است. این شهر بندری آرام با ساحل طلایی و شنی، مراکز تاریخی بی شمار و رستوران های جذاب می تواند مقصد مسافران به کشور ایتالیا باشد. خرابه های معبد قرن چهارمی که در بالاترین نقطه شهر واقع شده، مشرف به کل شهر و دریا بوده و بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب است.

اوستونی (Ostuni)
اوستونی یا شهر سفید در جنوب شرق ایتالیا و در پاشنه چکمه قرار دارد. خانه های سفید و ویلایی که در سراسر شهر روی دامنه یک تپه ساخته شده اند، گویا الهام زیادی از معماری یونانی گرفته اند. تابستان های اوستونی بی نظیر است. بعد از گشت وگذار در خیابان های شهر می توانید تنی به آب زده و از گرمای هوا نجات پیدا کنید. با این که این شهر زیبایی زیادی دارد، اما هنوز از چشم گردشگران دورمانده و معمولا در اوستونی افراد بومی را خواهید دید.
پوزتیانو (Positano)
پوزتیانو که به شهر عمودی شناخته می شود، می تواند نفس هر بازدیدکننده ای را در سینه حبس کند. پله های زیاد و شیب دار تنها راه دسترسی خیابان های پوزتیانو بوده و بالا و پایین رفتن پله ها آن چنان آسان نیست. خانه های رنگارنگ و ساحل صخره ای این شهر به همراه کافه ها و رستوران های پرزرق وبرق ساحلی توانسته مسافران زیادی را به سمت خود بکشاند. خیلی از زوج های جوان در فصل تابستان پوزتیانو را برای اقامت ماه عسل خود برگزیده و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر رمانتیک ایتالیا سفر می کنند.
کومو (Como)
شهر کومو در کنار دریاچه ای به همین نام واقع شده است. امکان دارد تصور کنید که این هم نامی شما را به سمت شهری می کشاند که پر از کافه های متوسط و مغازه های سوغاتی فروشی است، اما کومو کاملاً برعکس بوده و نظر شما را جلب می کند. خیابان های فرعی پرزرق وبرق، فروشگاه های لوکس اجناس خانه و آشپزخانه، ویلاهای گران قیمت و لاکچری و تاکسی های آبی تنها قسمتی از جذابیت های این شهر نسبتاً کوچک هستند. اگر قصد اقامت در شهری را دارید که شما را با فرهنگ بومی ایتالیا آشنا می کند، بدون شک کومو را در فهرست خود قرار دهید.
راولو (Ravello)
راولو به قدری کوچک است که به سختی میتوان آنرا جزو شهرهای ایتالیا به حساب آورد، اما وقتی صحبت از رمانتیک ترین مکان های ایتالیا می شود نباید راولو را از قلم انداخت. ساحل صخره ای که خانه های اهالی روی آنها ساخته شده منظره ای بی نظیر از همنشینی انسان و دریا را به تصویر می کشد. ساختمان های تاریخی مثل ویلای روفولو که متعلق به قرن سیزدهم میلادی است، قدمت تاریخی این مکان را نشان داده و باغ های پلکانی موجود در این شهر قدمت کشاورزی در آنجا را به رخ بازدیدکنندگان می کشاند. اقامت در این شهر ساحلی بسیار کوچک می تواند تجربه ای بی نظیر و رمانتیک را برای شما و خانواده تان رقم بزند.

ایسئو (Iseo)
اگر دریاچه کومو معروف ترین دریاچه ایتالیا باشد، اساسا رمانتیک ترین دریاچه این کشور دریاچه ایسئو است. شهر ایسئو هم در ساحل جنوبی همین دریاچه واقع شده و بسیار بکر است. میتوان اظهار داشت که به ندرت توریست خارجی پایش را در این شهر گذاشته و همین مبحث این شهر را به یکی از آرام ترین شهرهای ایتالیا تبدیل نموده است. زمان سفر خویش را می توانید به بازدید از میدان های قدیمی، کلیساهای رومی، قلعه های قرون وسطایی و غروب آفتاب در کنار دریاچه بگذرانید.
خرید بلیط ارزان هواپیما
در کنار بازدید از شهرهای رمانتیک ایتالیا می توانید از رم و ونیز و فلورانس هم دیدن کنید. در این مطلب ۹ شهر رمانتیک کوچک در ایتالیا را معرفی کردیم اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در این کشور از خدمات سایت فلایتیو استفاده کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~