۶ بعلاوه ۱ ایده جذاب برای استایل مهمانی یلدا

۶ بعلاوه ۱ ایده جذاب برای استایل مهمانی یلدا

۶ بعلاوه ۱ ایده جذاب برای استایل مهمانی یلدا

مدل کودک: اگر برای این شب به دنبال چند ایده جذاب برای لباس پوشیدن در مهمانی یلدا هستید ما در این مقاله چند استایل را مطرح کرده ایم که استفاده از آنها می تواند همه توجه ها را به سمت شما بازگرداند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، هر سال در آخرین روز آذر، ما ایرانی ها فرارسیدن زمستان را که طولانی ترین شب سال است جشن می گیریم. یلدا یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است که به آن شب چله هم گفته می شود. جشن شب یلدا به دوران باستان و زمانی که بیشتر ایرانی ها پیرو آیین زرتشتیان بودند برمی گردد. در این شب اعضای خانواده و دوستان دور هم جمع می شوند و میوه و آجیل و شیرینی می خورند. خواندن اشعار حافظ یکی دیگر از سنت های ویژه شب یلداست که در طول سالیان متمادی انجام می شود. بنابراین، جشن یلدا فرصتی است برای شادی در کنار عزیزانمان. اگر برای این شب به دنبال چند ایده جذاب برای لباس پوشیدن در مهمانی یلدا هستید ما در این مقاله چند استایل را مطرح کرده ایم که استفاده از آنها می تواند همه توجه ها را به سمت شما بازگرداند.
۱. مخمل
مخمل یکی از ترندهای سال جاری برای لباس زنانه و دخترانه به حساب می آید و تمام خصوصیت های استایل لوکس را دارد، چونکه با بافت گرم و غنی و همچنین، ظاهر شیکی که دارد می تواند استایل شما را ارتقا دهد. بنابراین، پوشیدن لباسی از جنس مخمل می تواند ایده بسیار مناسبی برای مهمانی شب یلدا باشد. از طرفی، اگر می خواهید ظاهر آرام تری داشته باشید تلاش کنید لباس خویش را با یک شال گردن خزدار یا احیانا یک مدل تاپ یقه دار مناسب ترکیب کنید. بنابراین، بعنوان نخستین ایده، ما به شما خرید لباس مخمل را برای لباس شب یلدا ۱۴۰۰ پیشنهاد می نماییم.
۲. گل دار
در شب یلدا می توانید با پوشیدن لباس هایی با طرح گل دار تیره می توانید استایلی زنانه و کلاسیک داشته باشید. اگر این استایل انتخابی شماست، گل هایی را انتخاب کنید که تن آنها پررنگ تر است تا بتوانید حال و هوای زمستانی به لباس خود بدهید. نکته کلیدی برای داشتن این استایل این است که رنگ پایه لباس سیاه باشد با به طورکلی تیره باشد. این امر سبب می شود که میان گل های لباس و رنگ پس زمینه تضاد ایجاد شود و در نتیجه تاثیرگذارتر باشد.
۳. کت وشلوار

ترند کت وشلوار نمادی از توانمندسازی زنان است که به همین دلیل، یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل مهمانی یلداست. شما می توانید با پوشیدن کت وشلوار استایل بسیار شیکی برای مهمانی داشته باشید. می توانید با انتخاب کت وشلوار راه راه سیاه وسفید، استایلی کلاسیک داشته باشید یا می توانید با پوشیدن کت وشلواری با رنگ های زنده، استایل جسورانه ای داشته باشید. کت وشلوار، لباس مجلسی ایست که هیچگاه از مد نمی افتد و پوشیدن آن در هر مهمانی و مجلسی مناسب می باشد.
۴. چین دار رنگارنگ
چه کسی گفته است که لباس مهمانی شب یلدا باید ساده یا خسته کننده باشد؟ شما می توانید در این شب، لباس چین دار رنگارنگی را بپوشید. با رنگ های متضاد پررنگ تلاش کنید استایل خویش را پرجنب وجوش و شاداب نگه دارید. همچنین، از انتخاب لباس هایی با طرح های درشت نترسید. به جهت اینکه استایلتان با مد روز هم مطابقت داشته باشد لباسی را انتخاب کنید که چین های آن بزرگ باشد و برای فوق العاده ساختن این استایل، از گوشواره های بزرگ استفاده کنید.
۵. خال خالی
ترند لباس خال خالی یک راه عالی برای اضافه کردن جذابیت به ظاهر خود در مهمانی شب یلداست. یکی از ایده های فوق العاده برای این استایل، انتخاب پیراهنی است که بر روی آن نقاط طلایی رنگ وجود دارد. پوشیدن این نوع لباس، ظاهری جذاب به شما می بخشد. از طرفی، چند اکسسوری ساده هم به استایل خود اضافه کنید. بنابراین، اگر به دنبال خرید یک مدل لباس مجلسی زنانه هستید، لباس خال خالی یک مدل لباس بسیار جذاب است که می تواند استایلی خیره کننده را برای شما به همراه داشته باشد.
۶. براق
هیچ چیز بیشتر از یک لباس براق، خیره کننده و روحیه بخش نیست. بنابراین، با پوشیدن لباسی براق در شب یلدا بدرخشید و از شب خود لذت ببرید. نکته کلیدی در انتخاب این نوع لباس این است که پولک های آن در تمام لباس وجود داشته باشد تا این استایل، شب همیشه درخشان را به تصویر بکشد. همچنین، به جهت اینکه سردتان نشود و درعین حال ظاهری شیک داشته باشید می توانید یک کت خز مصنوعی بزرگ را هم بر روی لباس براق خود بپوشید.
۷. توری مشکی
لباسی با توری مشکی ترندی است که همچنان ادامه دارد. این لباس برای مهمانی های رسمی بسیار عالی است و بیشتر کلاسیک به حساب می آید. همچنین، آنرا می توانید به سادگی از سبک کلاسیک به سبک مدرن تبدیل کنید اما اگر می خواهید استایلی کلاسیک داشته باشید، اکسسوری های مشکی به همراه عناصر طلایی را با آن استفاده کنید.
در نهایت، شب یلدا یکی از جشن های بزرگ و مهم برای همه ما ایرانی ها است و ازآنجایی که در این شب همه اعضای خانواده و دوستان دور هم جمع می شوند، داشتن استایلی زیبا اهمیت بسیار زیادی دارد. با نزدیک شدن شب یلدا امکان دارد این سوال برای شما بوجود آمده باشد که در این شب، چه لباسی بپوشید. اگر هنوز در مورد استایل خود تصمیمی نگرفته اید، لباس هایی که در این مقاله به آنها اشاره شد می توانند ایده های مناسبی برای این شب خاطره انگیز باشند. بنابراین، در هنگام خرید لباس، آنها را در ذهن خود داشته باشید و از آنها ایده بگیرید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~