خرید آنلاین روغن کندش از اسرارالشفاء عطاری آنلاین

خرید آنلاین روغن کندش از اسرارالشفاء عطاری آنلاین

خرید آنلاین روغن کندش از اسرارالشفاء عطاری آنلاین

مدل کودک: روغن کندش در طب سنتی و توسط حکمای طب برای جلوگیری از ریزش مو سفارش شده است.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، خیلی از ما به موهای خود اهمیت می دهیم و گاهی نیز درگیر مشکلاتی همچون ریزش مو یا کم پشت شدن و حتی متاسفانه در بعضی موارد گرفتار طاسی می شویم، یکی از راهکارهای سفارش شده در طب سنتی و توسط حکمای طب استفاده از روغن کندش است که دو نوع هندی و سوریه ای آن در ایران یافت می شود و البته استفاده از این محصول نکات و آدابی نیز دارد که بهتر است زمانی که برای خرید آن به سایت اسرارالشفاء عطاری آنلاین مراجعه می کنید حتما قبل استفاده با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کرده و مشاوره بگیرید. برای اینکه استفاده از آن برای هر مویی شرایط خاص مصرف خودرا دارد. اما گیاه کندش دقیقا چه چیزی است؟ این گیاه ریشه ای بسیار قوی دارد با ساقه ای کوتاه مانند که بیشتر در هندوستان برداشت شده و از ریشه های آن بصورت پودر شده برای ساخت روغن استفاده می شود و البته به غیر از رشد و تقویت مو خواص دیگری نیز دارد که در این مقال نمی گنجد و البته بدانید که خوردن آن هم مرگ آور و بسیار خطرناکست.
استفاده از مواد شیمایی برای بهبود اوضاع مو
متاسفانه بسیاری از عزیزان بجای استفاده و درمان درست، به دنبال راه های شیمایی برای جلوگیری از ریزش مو می روند که در مواردی نیز اثرات جبران ناپذیری دارد. سفارش ما استفاده از طب سنتی و گیاهان دارویی بدون ضرری همچون روغن کندش اصل است که شیمیایی نبوده و کاملا طبیعی است و بسیاری از افرادی که به عطاری آنلاین اسرارالشفاء مراجعه نموده اند از این محصول ابراز رضایت داشته و نتیجه گرفته اند.
توصیه حکیم آیت الله ضیایی به استفاده از روغن کندش هندی برای رشد و تقویت مو
قطعا با حکیم آیت الله ضیایی آشنا هستید، در ویدئویی که از ایشان وجود دارد، توضیحات کامل و جامعی در ارتباط با روغن کندش ارائه می دهند که متن آن به شرح زیر است؛
در بحث رشد موی سر باید غذا مغذی باشد نه محرک های شیمیایی. خرما با مغز بادام شیرین فواید گوناگون دارد از جمله: رشد موی سر پیشگیری و درمان پوکی استخوان پوسته برنج یاشلتوک یا عرق آنرا می توانید روزی یک قاشق چایخوری یا غذای خوری روی برنج سفید بریزید یا با ماکارونی بخورید و یا عرق آنرا نصف استکان بخورید که موجب رشد موی سر می شود.
مورد دیگر روغن بادام تلخ روغن سیاه دانه خالص کُندُش (بیست دقیقه پیش از حمام پودر کنید و در روغن بادام تلخ بجوشد) موجب رشد مو و ابرو می شود محمد مومن حنین از علمای بزرگ شیعه در زمان صفویه در کتاب تحفه حکم مومن از کُنُش ذکر می کند. شرایط آب و هوای کشور ما به شکلی است که در سال ۶۰ تا ۸۰ سانت رشد مو داریم و کسانی که رشد موی آنها ضعیف شده به چند دلیل است: سوء تغذیه، عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، رفتار منفی با خود و از صابون ها و شامپو های پر اسید، شانه و برس نوک تیز استفاده می نمایند.
درمان ریزش مو با گیاهان داروی و روغن کندش و شامپو واگراس
باز هم تاکید می نماییم برای درمان به مواد و داروهای شیمیایی روی نیاورید و از استفاده آنها پرهیز کنند، برخی می پرسند آیا روغن کندش ترکیب چند روغن است که جواب منفی است. آنچه که ترکیب چند روغن است، روغن رشد و تقویت مو است که در عطاری آنلاین اسرارالشفاء جهت تهیه نیز موجود است و هر دوی آنها نیز در عطاری آنلاین اسرارالشفاء موجود است و می توانید تهیه کنید.
سخنی با افرادی که مو کاشته اند
افرادی که مبادرت به کاشتن مو کرده اند با توجه شرایط موجود از استفاده خودسر روغن ها و یا هر گونه مواد بدون این که زیر نظر طبیب یا حکیم و یا بدون مراجعه حضوری به او باشد، اکیداً اجتناب کنند و البته پیشنهاد ما این است که در صورت کاشت از روغن کندش بدون نظر طبیب و یا حکیم استفاده نکنند. متاسفانه ما افرادی را مشاهده کرده ایم که خودسر مبادرت به بهره برده اند و بعداً پشیمان شده اند.

معرفی عطاری آنلاین اسرارالشفاء و محصولات این فروشگاه + آدرس
عطاری اسرارالشفاء با بیش از پنج سال سابقه کار در استان البرز قرار دارد و مدت هاست که در فضای مجازی اقدام رفع نیاز هموطنان عزیز کرده و بصورت مجازی و بوسیله اداره پست نیز مبادرت به ارسال محصولات کرده است.
آدرس دقیق این فروشگاه در کرج، چهارباغ جنب مسجد علی ابن موسی الرضا است، اما بهتر از قبلا از مراجعه به این مغازه با شماره ها آن کسب هماهنگی کنید تا محصولات مورد نظر شما را موجود داشته باشند و همین طور با جستجو در گوگل می توانید به آسانی شماره تماس و راه های ارتباطی این کسب کار را به همراه لوکیش به دست آورید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~