انواع مختلف توری حصاری و فنس باغی

انواع مختلف توری حصاری و فنس باغی

انواع مختلف توری حصاری و فنس باغی

مدل کودک: در ادامه با انواع مختلف توری حصاری و فنس باغی آشنا می شوید.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، توری حصاری یکی از ابزارهایی است که برای حفاظت از محیط به کار می رود. امنیت نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می کند و راهکارهای امنیتی زیادی وجود دارند که هر کدام به نوبه خود، امنیت قسمتی از زندگی ما را تامین می کنند و توری حصاری یکی از آنهاست. توری حصاری برای محافظت از املاک، زمین ها، باغ ها و مزارع استفاده می شود. هرچند که در گذشته کیفیتی کمتر از حالا داشتند و همین نکته موجب می شد که از کارآمدی آنها کاسته شود. اما هم اکنون برای ساخت توری حصاری، از روش گالوانیزه سازی استفاده می شود. روشی که قدمت آنرا بیش از ۱۰۰ سال ذکر کرده اند و در ساخت توری های حصاری جدیدتر استفاده می شود. گالوانیزه به فولادی گفته می شود که با فلز روی پوشانیده می شود و زنگ نمی زند و مقاومت بیشتری نسبت به آهن دارد. کاربرد توری حصاری اگر خیلی نمی دانید که توری حصاری به چه منظوری استفاده می شود در این بخش می خواهیم در مورد کاربرد توری حصاری صحبت نماییم. توری کشیدن به دور زمین به صرفه تر از انجام سایر کارها مانند دیوارکشی یا بلوک کشی است. بنا بر این در بخش های زیادی از صنایع به کار می آید. از توری حصاری می توان برای حصارکشی زمینهای ورزشی و چمن ها استفاده نمود. همین طور در صنعت کشاورزی نیز کاربرد زیادی دارد. کشاورز یا باغدار بخش زیادی از روز را در زمین نیست و بنا بر این ممکنست که حیوانات یا گله ها وارد باغ یا مزرعه شده یا سارق به چیزی دستبرد بزند. حصارکشی با بهره گیری از توری حصاری می تواند این مشکل را حل کند. چونکه توری حصاری مقاومت بالایی داشته و عبور از آن راحت نیست. به جز موارد استفاده در صنایع کشاورزی و دامداری از توری حصاری برای ساخت حصار در بخش های صنعتی، پادگان های نظامی یا مراکز همگانی مانند خطوط راه آهن و ترمینال فرودگاه استفاده می شود. انواع توری حصاری توری حصاری را می توان به ۵ نوع معمولی، فولادی، پلی اتیلن، گالوانیزه گرم و گالوانیزه PVC تقسیم کرد و همانطور که گفتیم، توری حصاری گالوانیزه مقاوم تر بوده و ضدزنگ است. ابتدا از نوع معمولی آن شروع می نماییم. نسل قدیمی توری حصاری هستند و به سبب عدم مقاومت ورزی، خیلی کارآمد نیستند.
نوع بعدی از فولاد ضدزنگ ایجاد می شود و مقاوم است. توری هایی که فولاد ساخته می شوند سیاه بوده و ظاهر زیبایی ندارند، اما خوردگی و سرعت زنگ زدن آنها کند است. به این دلیل می توانید از آنها در مناطق گرم و خشک یا مناطقی که نیازی به نصب توری حصاری شکیل نیست استفاده کنید. عمر مفید توری های فولادی حدود ۲۰ سال تخمین زده می شود. در نظر داشته باشید که این توری ها، مقاومت دارند اما استفاده از آنها در مناطق مرطوب یا بارانی موجب کاهش طول عمر مفید می شود. پس بهترین مناطق جهت استفاده از آن مناطق خشک و گرم هستند. توری های تولید شده با پلی اتیلن طول عمر زیادی ندارند و به این دلیل برای حصارکشی پروژه های موقت استفاده می شوند. نوع دیگر توری حصاری تولید شده از مفتول گالوانیزه شده است. این نوع توری کاملا ضدزنگ بوده و بعد از مدت ها گرفتار خوردگی نمی گردد. همین طور گرفتار فرسودگی نمی گردد و در مقابل اشعه های مضر خورشید مقاومت بالایی دارد. البته این نوع توری از مفتول معمولی گران تر است. همین طور ظاهری زیبا داشته و در مناطق خشک و گرم و سرد و مرطوب استفاده می شود. عمر توری حصاری گالوانیزه حدود ۴۰ سال برآورد می شود. نوع آخر توری های حصاری تولید شده از فولاد گالوانیزه با روکش PVC است که قیمتی حدود ۲۰% بیشتر از توری گالوانیزه دارد. این نوع توری حصاری زیبا بوده و در مناطق مختلف، با آب و هوای مختلف استفاده می شود. از آن در بخش هایی استفاده می شود که نیاز است کار جلوه زیبایی داشته باشد. وجه مثبت این محصول مقاومت و طول عمر مفید بالا در کنار زیبایی است. استفاده از روکش پی وی سی سبب شده تا توری حصاری زیباتر شود و ضمن مقاومت و طول عمر بالا، ظاهر شکیلی دارد. مشخصات فنی توری حصاری برای تولید توری حصاری از دو روش دستی و ماشینی یا اتوماتیک استفاده می شود. ارتفاع برای نرده های توری حصاری به نیاز مشتریان بستگی داشته و بین ۰.۵ تا ۳ متر است. وزن توری حصاری به نوع مواد به کار رفته در آن، قطر سیم و اندازه چشمه ها بستگی دارد. به اشکال لوزی فنس، چشمه می گویند. پس وزن این کالا بسته به خاصیت هایی که دارد، متغیر است. بصورت کلی هر چه قطر سیم بزرگ تر باشد یا اندازه چشمه ها کوچک تر باشد، نتیجه می گیریم که مواد بیشتری در توری به کار رفته و طبیعتا سنگین تر می شود. قابل ذکر است وزن فنس تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی آن خواهد داشت و دلیلش را هم می دانید. قیمت توری حصاری قیمت توری حصاری برمبنای مواردی چون کیفیت، جنس به کار رفته و وزن آن حساب می شود. توری حصاری را بصورت متری یا وزن آن می فروشند که بهتر است بصورت وزنی خریداری نمایید.
نتیجه گیری در این راهنما شما را با توری حصاری آشنا کرده و در مورد مطالبی چون توری حصاری چیست، انواع و کاربرد توری حصاری، مشخصات فنی و قیمت توری حصاری صحبت کردیم. باید در نظر داشته باشید مکانی که قصد استفاده از فنس در آنجا را دارید، تاثیر کاملا مستقیم بر طول عمر مفید محصول و کارایی آن دارد. فنس های گالوانیزه دارای دو نوع هستند که نوع دوم، یعنی گالوانیزه PVC دارای استواری بیشتری بوده و با آب و هوای مناطق مختلف سازگاری دارد. برای خرید باید تمامی معیارها را در نظر بگیرید تا ایده آل ترین محصول مورد نیاز را خریداری نمایید. همین طور توری حصاری باید دارای طول عمر مفید بالا ضمن دوام آوری در مقابل شرایط محیطی مانند خوردگی و زنگ زدگی باشد. آخرین و مهم ترین نکته ای که برای خرید توری حصاری باید در نظر بگیرید ضریب امنیت آنست. ضریب امنیت یعنی یک توری حصاری باید آنقدر دارای امنیت قوی باشد که محافظت از مکان، برای سارقین، دام ها و سایر مشکلات و رخدادهای طبیعی و انسانی مشکلی وجود نداشته باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~