پلکسی گلاس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلکسی گلاس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلکسی گلاس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مدل کودک: پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی همه کاره با اهداف و مزایای مختلف است که در ادامه با کاربردهای آن بیشتر آشنا می شوید.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، اکریلیک که بعنوان پلکسی گلاس نیز شناخته می شود، یک ماده پلاستیکی همه کاره با اهداف و مزایای مختلف است که در طیفی از رنگ ها و تیرگی ها موجود است. پلکسی گلاس برای نخستین بار در سال ۱۹۲۸ تولید شد و به بازار آورده شد. این پلاستیک در ابتدا در طول جنگ جهانی دوم برای محصولاتی مانند پنجره های هواپیما، سایبان ها و برجک ها مورد استفاده قرار گرفت. امروزه اکریلیک به طور معمول در ورق هایی با ضخامت های مختلف فروخته می شود، اما می توان آنرا در اشکالی مانند میله ها یا لوله ها و سبک هایی مانند مات، آینه ای یا بدون تابش نیز یافت. پلکسی نه فقط در اشکال و اندازه های مختلف موجود است، بلکه می توان آنها را نیز برای کاربردهای خاص قالب گیری و رنگ کرد. مهم نیست که کدام گزینه به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، اکریلیک ماده ای مقرون به صرفه و بادوام برای پروژه شما فراهم می آورد. از آنجا که پلکسی گلاس طیف گسترده ای از گزینه ها را با مزایای فراوان ترکیب می کند، می توان آنها را به طیف متنوعی از محصولات مفید تبدیل کرد. این شامل آکواریوم ها، نمایشگرهای خرده فروشی، شیشه های پنجره و حتی شیشه های ضد گلوله می شود. خواص فیزیکی ورق های اکریلیک و پلکسی گلاس پلاستیک اکریلیک یک هموپلیمر ترموپلاستیک شفاف است که اغلب بصورت محاوره ای پلکسی گلاس نامیده می شود. این پلاستیک دارای خواص منحصر به فردی است که آنرا برای مقاصد مختلف، از اقلام اولیه خانگی گرفته تا کابل های فیبر نوری که قدرت جهان را تامین می کنند، ایده آل می کند. این خاصیت ها سبب شده است که اکریلیک از محبوبیت بسیار زیادی در تولید برخوردار شود: مقاومت در مقابل ضربه بالا وضوح نوری بالا مقاومت ذاتی در مقابل آب و هوا و مقاومت در مقابل اشعه ماورا بنفش ثبات ابعادی عالی سبک وزن مقاومت شیمیایی عالی از بین تمام این خواص، رایج ترین مزیت اکریلیک دوام آنست. با وجود قیمت پایین تر، مقاومت آن در مقابل ضربه ۱۰ برابر بیشتر از شیشه است. در صورتیکه پلاستیک اکریلیک شکسته شود، بجای تکه های تیز و خطرناک، به قطعاتی با لبه های کسل کننده تبدیل می شود. این خاصیت ها به محبوبیت اکریلیک بعنوان پنجره برای ساختمان های تجاری کمک می نماید. پلکسی گلاس ترانسپارنت معمولی از بیشترین موارد استفاده از پلکسی ترانسپارنت می توان به ساخت نورگیرها و پنجره ها اشاره نمود چونکه با تنوع رنگی بالای خود می توانند فضای زیبایی را برای دکوراسیون محیط ایجا کنند. امروزه خلاقیت های فوق العاده زیبایی در حوزه استفاده از این ورق ها هستیم، بعنوان مثال می توان به تقسیم آنها به قطعات کوچک تر اشاره نمود برای اینکه در کنار هم می توانند اثر زیبایی را تولید نمایند.
در صورتیکه جلوه محیط برایتان اهمیت بسیار بالایی دارد سفارش می شود از این نوع ورق ها برای دکوراسیون و یا ساخت وسایل دکوری و … استفاده کنید. برای اینکه می توانند با درخشش فوق العاده خود هر آنچه را که نیاز دارید برایتان فراهم سازند. تولید کارت های فانتزی و زیباسازی دکوراسیون از مهم ترین کاربردهای این نوع ورق ها می باشند. اکریلیک برای چه مواردی استفاده می شود؟ چه به دنبال استحکام، طول عمر یا شفافیت باشید، پلاستیک اکریلیک مزایای مختلفی نسبت به سایر مواد دارد و بسیار متنوع است. به این مفهوم که می توان از آن در کاربردهای مختلف استفاده نمود. در اینجا چند نمونه هستند: نورگیر و پنجره های تجاری تابلوها و تابلوهای خرده فروشی آکواریوم و تراریوم موانع حفاظتی شیشه مقاوم در مقابل گلوله پنجره های پلکسی گلاس پانل های گلخانه ای اگر به دنبال پلاستیک شفافی هستید که به آسانی قالب گیری شود و مقاومت بالایی در مقابل ضربه داشته باشد، ممکنست پلاستیک اکریلیک باشد که در نهایت برای اتمام پروژه خود به آن نیاز دارید. سوالات متداول ورق اکریلیک ضخامت اکریلیک چقدر است؟ ضخامت ورق اکریلیک تأثیر مثبتی بر عواملی مانند مقاومت در مقابل ضربه دارد. برای ورق های اکریلیک ریخته گری، طیف گسترده ای از ضخامت ها از ۰.۰۶ اینچ تا ۴ اینچ ضخامت وجود دارد. بطور خاص، این ضخامت ها عبارتند از ۱ میل تا ۱۰ میل متفاوت هستند. قیمت یک ورق اکریلیک چقدر است؟ قیمت به اندازه، ضخامت و مقدار اکریلیک خریداری شده بستگی دارد. در نتیجه، دقیق بودن بدون درخواست مستقیم قیمت، دشوار است. برای برآورد، صفحات محصول ورق اکریلیک اکسترود شده و ورق اکریلیک ریخته گری شده ما را مشاهده کنید. آیا بین اکریلیک و پلکسی گلاس تفاوتی وجود دارد؟ پلکسی گلاس یک روش محاوره ای برای اشاره به ورق های پلکسی است ساخت اکریلیک و پلکسی از یک محصول مشابه. منشأ اصطلاح “پلکسی گلاس” از برندی از ورق های اکریلیک ریخته گری شفاف به نام “پلکسی گلاس” می آید، اما امروزه پلکسی و اکریلیک اغلب بجای یکدیگر استفاده می شوند. سخن آخر فروشگاه پلکسی گلاس روژان با محصولات و مجموعه خدمات خود همچون شرکت هایی به حساب می آید که امروز توانسته است رضایت افراد بسیاری را به خود جلب نماید. تمامی محصولات این شرکت باکیفیت بالای خود قادرند تا هر آنچه را که از انواع پلکسی گلاس انتظار دارید را برای شما فراهم نمایند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~