وزیر ارشاد خبر داد: تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیونی برای حوزه فرهنگی زرندیه

وزیر ارشاد خبر داد: تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیونی برای حوزه فرهنگی زرندیه

وزیر ارشاد خبر داد: تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیونی برای حوزه فرهنگی زرندیه

به گزارش مدل کودک مرکزی وزیر ارشاد از تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای طرح های زیرساختی فرهنگی در زرندیه اطلاع داد.
محمدمهدی اسماعیلی ۱۹ اسفندماه در نشستی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان زرندیه که در سالن جلسات اداره ارشاد زرندیه برگزار شد اظهار نمود: اعتبار ویژه ای از وزارت خانه برای تکمیل پروژه های زیرساختی در حوزه فرهنگی و هنری شهرستان زرندیه بخصوص پروژه نیمه کاره مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان تخصیص خواهد یافت.
وی ادامه داد: شهرستان های تازه تاسیس دارای محدودیت های خاص هستند. موارد مطرح شده در این جلسه در حوزه زیرساختی را پیگیری می نماییم و علاوه بر اعتبارات استانی از محل منابع وزارتی هم در دستور کار قرار خواهیم داد.
اسماعیلی بیان نمود: برای پشتیبانی از موسسات قرآنی هم تصمیم گرفتیم بودجه را ۲ برابر نماییم و در صورت عرضه طرح اعتبار ویژه ای برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و برای شهرستان زرندیه هم ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برنامه های فرهنگی اجرای طرح های زیرساختی تخصیص خواهیم داد و سایر خواسته های اهالی فرهنگ و هنر را در وزارت خانه پیگیری می نماییم.
وزیر ارشاد اضافه کرد: مردم با امید و انگیزه فراوان به دولت کنونی رویکرد مثبت نشان دادند و ما هم تلاش می نماییم مردم کشور و زرندیه از خدمات و تلاشهای شبانه روزی دولت خدمتگزار منتفع شوند.
وی خاطرنشان کرد: نباید در نزدیکی تهران شاهد این حجم از محرومیت در حوزه فعالیتهای فرهنگی و هنری باشیم.
وی ادامه داد: ساوه با عنایت به شاخصهای جمعیتی حتی شاید از زرندیه هم محرومتر باشد و ما تلاش خواهیم کرد به تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری این دو شهرستان کمک نماییم.
اسماعیلی بر تقویت ارتباط با هنرمندان تصریح کرد و اضافه کرد: هر مصوبه ای در مسافرت به ساوه در نظر گرفته شد بنا به مقتضیات شهرستان زرندیه برای این منطقه هم در نظر خواهیم گرفت و در حوزه صندوق اعتباری هنر هم مشکلات این شهرستان را برطرف خواهیم کرد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مردم از ثمرات کار جهادی و شبانه روزی دولت برخوردار شوند و دغدغه های اصحاب فرهنگ و هنر به حداقل برسد.
وی تصریح کرد: نباید در نزدیکی تهران محرومیت در زیر ساخت های فرهنگی شهرستانی چون زرندیه دیده شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~