آغاز کار جشنواره ملی اسباب بازی با نشست های علمی

آغاز کار جشنواره ملی اسباب بازی با نشست های علمی

آغاز کار جشنواره ملی اسباب بازی با نشست های علمی

به گزارش مدل کودک هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری نشست های تخصصی شروع شد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، شنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ تا ۱۱ در اولین جلسه از مجموع چهار نشست تخصصی جشنواره ملی اسباب بازی برگزار شد و کارشناسان به مبحث «اسباب بازی های شناختی/ نگاهی بر بنیادی ترین کارکردهای اسباب بازی در جریان رشد» پرداختند.
رضا پورحسین رئیس دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران، محمدعلی مظاهری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، محمود تلخانی عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و پژوهشکده علوم شناختی، هادی مرادی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، جواد راستی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، آستین دیو و شکار باتاچارجه هر دو عضو هیئت علمی موسسه ملی طراحی هندوستان سخنرانان این نشست بودند.
دومین نشست هم با عنوان «بازارهای جهانی، افق پیش رو/ مروری بر مهم ترین چالش های جهانی شدن و صادرات» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور تولیدکنندگان ایرانی و فابیو گواریچی طراح و استاد در زمینه رساندن ایده به محصول و ایگناسی چویچک طراح و تولیدکننده مطرح بازی های رومیزی در لهستان برگزار شد.
علاقه مندان جهت شرکت در نشست ها و برنامه های این جشنواره می توانند در سایت www.irantoyfestival.ir ثبت نام کنند.
هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی به منظور حفظ شیوه نامه های بهداشتی همچون دوره گذشته به صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به شکل گام به گام درحال برگزاری ست.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~