رونمایی از تندیس چهار مبارز قبل از انقلاب اسلامی

رونمایی از تندیس چهار مبارز قبل از انقلاب اسلامی

رونمایی از تندیس چهار مبارز قبل از انقلاب اسلامی

به گزارش مدل کودک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از تندیس چهار تن از مبارزان انقلاب اسلامی که بامداد امروز در موزه عبرت برگزار شد، اظهار داشت: حوزه های ممتاز فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای «جهاد تبیین» و معرفی کوشش های قبل و دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی است.
به گزارش مدل کودک به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه – ۲۷ اسفند- در بازدید از موزه عبرت تهران از تندیس مرضیه دباغ، فخرالدین حجازی، مرتضی لبافی نژاد و آیت الله ربانی شیرازی از مبارزان انقلاب اسلامی رونمایی نمود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید اظهار داشت: حوزه های ممتاز فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای «جهاد تبیین» و معرفی تلاشهای قبل و دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی چه از نظر رویدادهای پیش از پیروزی و شروع نهضت تا ۱۳۵۷ و چه از نظر دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب در رویارویی با دشمنان بیرونی و داخلی گرفتار مظلومیت های مضاعف است.

وزیر فرهنگ انقلاب اسلامی را یک پدیده زنده و قوی ۶۰ ساله برشمرد و افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب با عنوان جهاد تبیین و روایت صحیح از همه اتفافات اسلامی تاکید دارند یک واجب عینی است و باید بتوانیم عظمت و شکوه آنرا درک دهیم.
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: موزه عبرت جای ویژه ای است برای نمایش جنایت های رژیم پهلوی است که با تبیین این جنایت ها بخشی از مظلومیت جمهوری اسلامی ایران بر طرف خواهد شد.
در این بازدید چهارتن از مبارزان سیاسی دوران قبل از انقلاب اسلامی که در این زندان بازداشت و مورد شکنجه قرار گرفته بودند بعنوان راهنما، توضیحات لازم درباره بخش های مختلف از عکاسخانه تا اتاق های شکنجه بندهای انفرادی و عمومی را عرضه دادند.
در حاشیه این بازدید وزیر فرهنگ از هشت عنوان کتاب «چشم های آشنا»، «آن سالهای زمستان»، «سازمان بی نام»، «پیروزی در سایه شکست»، «افعی در جقه همایونی»، «آرام نمی گیریم» و دو کتاب در حوزه کودک فردا خواهد آمد» و «مرد سنگی و مرد مهربان» رونمایی نمود.
برچسب

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~