گارانتی محصولات ایران خودرو افزوده شد

گارانتی محصولات ایران خودرو افزوده شد

گارانتی محصولات ایران خودرو افزوده شد

به گزارش مدل کودک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش گارانتی محصولات این گروه صنعتی، به سه سال و پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر طبق دستور رئیس جمهوری اطلاع داد.
به گزارش مدل کودک به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، مهدی خطیبی، گروه صنعتی ایران خودرو را خودروساز پیشگام کشور در اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رئیس جمهوری دانست و اظهار داشت: از آغاز سال ۱۴۰۱ که مزین به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» است، گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه عزم ایران خودرو بر اجرای تمامی بندهای ابلاغی از جانب رئیس جمهوری محترم متمرکز شده، تصریح کرد: از سال جاری نظارت های کیفی در زنجیره تأمین ایران خودرو با حساسیت بالایی صورت خواهد گرفت و طبق دستور ابلاغی، از قطعات باکیفیت پایین در خطوط تولید استفاده نخواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: در صدد هستیم، با افزایش کیفیت محصولات، رهبری معظم، حضرت امام خامنه ای هم دیگر دغدغه ای از جانب ایران خودرو برای عرضه محصول با کیفیت و رضایتمندی مشتریان نداشته باشند.
وی بر برنامه ریزی دقیق در راه عرضه محصول و خدمات شایسته به هموطنان تصریح کرد و اظهار داشت: شبکه تأمین و مجموعه کارکنان ایران خودرو به دنبال عرضه محصول باکیفیت و ایمن به مشتریان عزیز هستند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~