نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

نمایندگی داهوا در ایران کدام شرکت است؟

به گزارش مدل کودک Dahua در بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی های فروش محصول و خدمات دارد که کشور ما هم در این فهرست قرار دارد، برای آشنایی با نمایندگی داهوا در ایران این مطلب را بخوانید.

به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، Dahua یکی از بزرگترین شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید محصولات سامانه نظارت تصویری در جهان است. خرید از نمایندگی داهوا می تواند خیال شما را از بابت کیفیت محصولات و خدمات بعد از فروش این شرکت آسوده کند. محصولات تولید شده در این شرکت به سبب کیفیت بالا در ساخت، در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. به طور کلی محصولات این شرکت شامل مجموعه کاملی از دستگاهها و نرم افزارهای امنیتی پیشرفته است که با فناوری روز دنیا طراحی و تولید می شوند. کارهای این برند به این موارد ختم نمی گردد و این شرکت سال هاست که در عرصه تولید سامانه های هوشمند ترافیک، سامانه خانه هوشمند و به طور کلی تمام سامانه های هوشمند و امنیتی مربوط به دوربین فعالیت می کند.
شرکت داهوا شرکت Dahua Technology در زمینه طراحی و تولید محصولات و خدمات نظارت تصویری فعالیت می کند و بنا به گزارش های بین المللی جزو ۳ شرکت برتر دنیا در این عرصه می باشد. این شرکت چینی در سال ۲۰۰۱ با هدف عرضه خدمات و محصولات سامانه های نظارت تصویری به سراسر جهان تاسیس شد. شایان ذکر است طبق آخرین آمارها این شرکت چینی، جزو ۵۰ شرکت برتر در جهان است که در زمینه کاری خود از پیشروترین شرکت ها به شمار می‎آید. تمام محصولات تولید شده در این شرکت مربوط به مسائل نظارت امنیتی و تصویری است که مواردی مثل انواع دوربین های امنیتی، هارد، مانیتور و کنترلر را شامل می شود. این شرکت چینی تمام خدمات و محصولات خویش را در سراسر جهان بواسطه نمایندگی داهوا عرضه می کند که با خدمات بعد از فروش همراه هستند. علت عمده پیشرفت این شرکت و دست یافتن به رتبه های بالا در میان شرکت های تکنولوژی، سرمایه گذاری عظیم این شرکت روی بخش تحقیق و توسعه است. همین مورد باعث شده تا محصولات Dahua از تکنولوژی نوین و کیفیت بالایی برخوردار باشند که در نهایت، سبب شده تا این شرکت از پیشروترین شرکت ها در عرصه مسائل امنیتی باشد. محصولات داهوا Dahua در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم نظارت امنیتی فعالیت می کند؛ اما فعالیت این شرکت چینی به همین جا ختم نمی گردد. داهوا یکی از برترین شرکت ها در عرصه تولید سامانه های هوشمند تصویری در سراسر جهان است که خدمات خویش را بواسطه نمایندگی داهوا عرضه می دهد. دایره فعالیت این شرکت محدود به طراحی و تولید ابزار و دستگاه های امنیتی بوده و تمام محصولات، برای نظارت تصویری می باشند. دوربین داهوا را می توان محبوب ترین محصول تولید شده توسط این شرکت عنوان نمود اما به صورت کلی محصولات این شرکت عبارت اند از: سیستم های نظارت تصویری CCTV سیستم حمل و نقل هوشمند SMART TRAFFIC سیستم های ساختمان هوشمند BMS کنترل دسترسی ACCESS CONTROL در بازکن تصویری INTERCOME سیستم دزدگیر ALARM SYSTEM قفل های هوشمند SMART LOCK دوربین داهوا دوربین های امنیتی و نظارتی Dahua جزو برترین دوربین های امنیتی هستند که از تکنولوژی های نوین روز دنیا بهره می برند. این دوربین ها می توانند تمام نیازهای مربوط به سامانه های هوشمند تصویری را برطرف کنند. برای خرید دوربین داهوا حتما از نمایندگی داهوا استفاده کنید تا در درجه اول از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید و در گام بعدی، خدمات بعد از فروش محصولات شامل خرید شما شود. ویژگی های محصولات Dahua در یک کلام عامل فروش بالای محصولات این شرکت مربوط به قیمت مناسب آنها در عین کیفیت بالا است. البته باید بدانید طبق سیاست های کلی این شرکت، محصولات آن در سه سطح ارزان، حرفه ای و صنعتی تولید می شود که بطور قطع کیفیت و قیمت متفاوتی از یکدیگر خواهند داشت. در ادامه به چند مورد از خصوصیت های مهم محصولات داهوا اشار خواهیم کرد.
داهوا بعنوان مخترع فناوری HDCVI در جهان شناخته می شود که این فناوری را بعنوان یک استاندارد جهانی آزاد معرفی کرده است. اگرچه Dahua صاحب امتیاز این تکنولوژی است؛ اما به سبب اعلام آزاد بودن این تکنولوژی هر شخص ثالثی همچون تولیدکنندگان رقیب هم به این فناوری دسترسی دارند. کیفیت ساخت بالا پیشتر به سرمایه گذاری این شرکت چینی روی بخش تحقیق و توسعه اشاره کردیم. ابتدای کار و در سال ۲۰۰۱ این شرکت با هدف عرضه انواع خدمات و محصولات نظارت تصویری آغاز به کار کرد و به سبب سرمایه گذاری عظیم در توسعه محصولات خود، موفق شد جایگاه خویش را در بازار پیدا کند. تمامی محصولات همچون دوربین داهوا از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند اما توجه داشته باشید برای اطمینان از اصالت کالا حتما محصولات خویش را از نمایندگی داهوا تهیه کنید تا از خسارت های احتمالی جلوگیری شود. طول عمر بالا یکی از شاخصهای خرید برای انواع محصولات و تکنولوژی، طول عمر زیاد آن محصول می باشد. خوشبختانه شرکت Dahua باتوجه به برخورداری از بخش کنترل کیفیت حرفه ای، موفق به تولید محصولاتی بادوام و بدون نقص شده که در نهایت همین خصوصیت ها منجر به فروش بالای محصولات این شرکت شده است. تکنولوژی روز دنیا موسسه های تحقیقاتی این شرکت شامل موسسه های فناوری پیشرفته از جمله، مؤسسه Big Data، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud می باشد. لازم به ذکر است این شرکت بیشتر از ۷۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه، برای توسعه محصولات و خدمات خود دارد و همین عوامل باعث شده تا Dahua، همیشه جزو پیشروترین شرکت های امنیتی در جهان باشد. قسمت توسعه و تحقیقات این شرکت چینی روی بخش های مختلفی از تکنولوژی های روز مثل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، خدمات رایانش ابری، خدمات ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان نرم افزاری و… فعالیت می نمایند که نتیجه کار آنها منجر به تولید محصولات با کیفیت همراه با تازه ترین تکونولوژی روز دنیا شده است. نمایندگی داهوا در ایران Dahua در بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیا نمایندگی های فروش محصول و خدمات دارد که کشور ما هم در این فهرست قرار دارد. همه محصولات عرضه شده توسط نمایندگی داهوا، شامل گارانتی هستند و خدمات بعد از فروش دارند. انواع دوربین داهوا با تازه ترین متدهای روز دنیا تولید می شوند و همه آنها موفق به کسب گواهینامه های بین المللی مثل ISO۹۰۰۱ شده اند. این شرکت چینی باتوجه به سیاست هایی که دارد در کشورهای مختلف با شرایط متفاوتی هم مبادرت به عرضه خدمات می کند. برای مثال؛ ممکنست خدماتی که در کشور چین عرضه می شود با خدمات این شرکت در ایران متفاوت باشد. پس اگر قصد خرید محصولات این شرکت از نمایندگی داهوا را دارید، حتما پیش از خرید از شرایط فروش نمایندگی اطلاعات کافی را دریافت کنید.
ارائه محصولات و خدمات تمام محصولات شرکت Dahua از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند اما این شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان خود مبادرت به گارانتی محصولات خود نموده است. این شرکت در سراسر دنیا بیشتر از ۱۵۰۰۰ کارمند فعال دارد که خدمات و محصولات داهوا را عرضه می دهد. نکته ای که در تهیه این محصولات باید به آن توجه کنید، خرید از نمایندگی داهوا است تا موفق به استفاده از گارانتی محصولات شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه داهوا به آدرس اینترنتی https: //www.hik-look.com/ رجوع فرمایید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~