وزیر كار اعلام كرد؛ تلاش وزارت کار برای بیمه کردن همه کارگران ساختمانی

وزیر كار اعلام كرد؛ تلاش وزارت کار برای بیمه کردن همه کارگران ساختمانی

وزیر كار اعلام كرد؛ تلاش وزارت کار برای بیمه کردن همه کارگران ساختمانی

به گزارش مدل کودک وزیر کار اظهار داشت: با همراهی مجلس در صورت اصلاح برخی مواد قانونی می توانیم همه کارگران ساختمانی را زیر پوشش خدمات بیمه ای و رفاهی خود قرار دهیم.

به گزارش مدل کودک به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره تقدیر از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار نمود: در راهبرد کلان جهش تولید و اعتلای اقتصاد کشور، کارگران نقش بسیار پررنگی دارند. پویایی جامعه کارگری بعنوان سرمایه های نظام اسلامی، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که ستون فقرات اقتصاد کشور، کارگران هستند، اضافه کرد: در سال هایی که دشمن ضربه به اقتصاد و تولید کشور را نشانه رفته است، کارگران با همه سختی ها به تداوم مسیر تعالی ایران اسلامی کمک کردند.
وی ضمن اشاره به جمعیت ۱۵ میلیون نفری بیمه شده کارگران کشور، اظهار داشت: رفاه و تأمین اجتماعی کارگران یکی از مهم ترین موضوعات در دست اقدام وزارت کار است و با همراهی تشکل های کارگری و کارفرمایی در کوشش برای رفع چالش های این حوزه هستیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به کاهش ۳۸ درصدی تعدیل نیرو در ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افرود: در جهت تحقق سیاست های کلان تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری تلاش می نماییم جمعیت کارگران بیمه نشده را زیر پوشش قرار دهیم. با همراهی مجلس شورای اسلامی و در صورت اصلاح برخی مواد قانونی می توانیم همه کارگران ساختمانی را زیر پوشش خدمات بیمه ای و رفاهی خود قرار دهیم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~