مهر خبر می دهد؛ نحوه اعتراض مردم به دریافت یارانه چگونه است؟

مهر خبر می دهد؛ نحوه اعتراض مردم به دریافت یارانه چگونه است؟

مهر خبر می دهد؛ نحوه اعتراض مردم به دریافت یارانه چگونه است؟

کسانی که نسبت به دهک بندی خود برای دریافت یارانه اعتراض دارند، با مدارک اعتراض و ثبت کد ملی سرپرست خانوار و شماره حساب واریز یارانه در سامانه hemayat.mcls.gov.ir، اقدام نمایند.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، با عنایت به تصمیم دولت برای اصلاح سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی، مقرر شد برای جبران هزینه های مازاد، یارانه به مردم بر مبنای دهک بندی پرداخت گردد.
در این بین با عنایت به بروز مشکلات احتمالی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود که امکان ثبت اعتراض نسبت به یارانه تخصیصی از راه «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» به آدرس سامانه hemayat.mcls.gov.ir و شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ فراهم گشته است.
بر این اساس، بعد از ورود به سایت مذکور و کلیک گزینه ورود به سامانه و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و شماره حساب واریز یارانه آخرین وضعیت اطلاعات خانوار قابل مشاهده خواهد بود.
در صورتی که فرد نسبت به اطلاعات درج شده و وضعیت واریز یارانه، اعتراض داشته باشد، می تواند در ادامه این فرآیند نسبت به ثبت اعتراض اقدام نماید.
طبق گفته سید مرتضی موتورچی مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کسانی که نسبت به دهک بندی خود اعتراض دارند، با مدارک اعتراض خویش را در این سامانه ثبت کنند، با عنایت به ارتباط این سامانه با پایگاه رفاه ایرانیان، اطلاعات صحت سنجی شده و نتیجه رسیدگی ظرف حداکثر یک ماه اعلام می شود.

البته لازم به ذکر است هم اکنون این سایت به دلیل حجم بالای مراجعات مردمی گرفتار اختلالاتی شده است. به قول مسئولین روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها رجوع بیشتر از صد هزار نفر به این سایت باعث این اختلال شده است و کارشناسان فنی این سازمان درحال کوشش برای افزایش پهنای باند و رفع مشکل تا آخر امروز هستند. خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~