از سوی وزیر رفاه؛ اعلام جزییات جدید دستور رییس جمهور برای واریز یارانه جاماندگان

از سوی وزیر رفاه؛ اعلام جزییات جدید دستور رییس جمهور برای واریز یارانه جاماندگان

از سوی وزیر رفاه؛ اعلام جزییات جدید دستور رییس جمهور برای واریز یارانه جاماندگان

مدل کودک: وزیر رفاه آخرین جزییات نحوه دریافت یارانه کسانی که تا فروردین امسال یارانه می گرفته اند ولی در طرح جدید هدفمندی یارانه ها، دهک دهم تشخیص داده شده اند را اعلام نمود.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر حجت الله عبدالملکی در برنامه زنده تلویزیونی خبر ۲۱ امشب درباره جزییات دستور امروز رییس جمهور در خصوص واریز یارانه دهک هایی که مشمول نشده اند اظهار داشت: پیرو دستور امروز حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور، آمار و کد ملی کسانی که تا فروردین امسال یارانه می گرفتند اما به جهت قرار گرفتن در دهک دهم یارانه ۳۰۰ هزار تومانی آنها واریز نشده ولی اعتراض خودرا ثبت کرده اند احصا و در کمتر از دو ساعت قبل به سازمان هدفمندی یارانه ها ارجاع شد.
وی اضافه کرد: در صورتیکه مستحق دریافت یارانه باشند مبلغ مورد نظر برای سرپرست خانوار واریز می شود ولی این رقم مسدود است که تا ظرف یک ماه آتی صلاحیت دریافت آنرا بررسی نماییم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: استحقاق آنها بررسی شده و اگر سرپرست خانوار مستحق بود یارانه خانوار جهت استفاده باز می شود.
وی تصریح کرد: این کار هم اکنون در دست بررسی می باشد. از آنجاییکه بانکهای اطلاعاتی مختلفی داریم که وضعیت اقتصادی خانوار را مشخص می کند و باید همه این بانکها بررسی شوند پس ظرف یک ماه این بررسی ها صورت خواهد گرفت.
عبدالملکی تصریح کرد: در یک ماهی که وضعیت اقتصادی خانوارهای معترض به عدم دریافت یارانه در دست بررسی می باشد با خود سرپرست خانوار نیز تعامل خواهیم داشت؛ ظرف چند روز آینده برای سرپرستانی که اعتراض خودرا ثبت کرده اند تا به سامانه مراجعه نموده و صورت شناسنامه اقتصادی خودرا ویرایش کنند.
وزیر تعاون اضافه کرد: در این سامانه اگر کسانی که یارانه دریافت نکرده اند اعتراض خودرا ثبت کنند ما در وزارت رفاه با آنها تعامل داریم و بررسی خواهیم کرد که آیا جزو ۹ دهک مشمول هستند یا نه. پس از یک ماه مبلغ واریز قابل برداشت است.
وی خاطرنشان کرد: ۲ درگاه برای ثبت درخواست تجدیدنظر در نظر گرفته شده است. یکی سامانه «حمایت» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https: //hemayat.mcls.gov.ir/ و دیگری شماره تلفن گویای ۶۳۶۹ است که سرپرست خانوار بعد از تماس با تلفن گویا می توانند کد ملی خودرا ثبت و در صورت داشتن اعتراض به آخرین وضعیت اعلامی درآمدی آنها، شماره یک یا دو را برای ثبت اعتراض شماره گیری کنند.
عبدالملکی اظهار داشت: بعد از ثبت درخواست، برای سرپرست خانوار پیامک ثبت اعتراض ارسال می شود.
وی خاطرنشان کرد: این دو درگاه همچنان فعال می باشند و اگر سرپرست خانواری در این چند روز مراجعه نکرده می تواند همچنان مبادرت به ثبت اعتراض خود کند.
خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~