رییس اتاق بازرگانی مشترك ایران و سوریه خبر داد: دو برابر شدن صادرات ایران به سوریه

رییس اتاق بازرگانی مشترك ایران و سوریه خبر داد: دو برابر شدن صادرات ایران به سوریه

رییس اتاق بازرگانی مشترك ایران و سوریه خبر داد: دو برابر شدن صادرات ایران به سوریه

رئیس اتاق تجاری مشترک ایران و سوریه از دو برابر شدن صادرات ایران به سوریه آگاهی داد و اظهار داشت: دو کشور در کنار هم می توانند تولیدات خودرا به منطقه عرضه کنند و از بازار آن نهایت بهره برداری را ببرند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «کیوان کاشفی» در همایش توسعه اقتصادی ایران و سوریه گفت: با تلاش مسئولان و بخش خصوصی دو کشور به نتایج خوبی دست یافتیم که رشد ۶۰ درصدی تبادلات و دو برابر شدن صادرات ایران همچون این موارد است.
وی با اعلان اینکه سقف ظرفیت و توانایی تجاری دو کشور یک میلیارد دلار نیست، اشاره کرد: دسترسی به این هدف دور از دسترس نیست، اما در صورت رفع مشکلات تجاری میان دو کشور می توان برای توسعه گسترده روابط تجاری اقدام نمود.
کاشفی با اعلان اینکه با اقدامات دو کشور خیلی از نگرانی ها رفع و تجارت تسهیل شده است، اشاره کرد: قسمتی از توافقات دیگر در راه عملیاتی شدن است که اگر به سرانجام مناسب برسد بستر مناسبی را برای افزایش تبادلات فراهم می آورد.
رییس اتاق تجاری مشترک ایران و سوریه با اعلان اینکه وظیفه اتاق های تجاری است که اشتیاق موجود تجار را تبدیل به توسعه اقتصادی کند، اظهار داشت: یک شتاب دهنده واقعی برای افزایش تجارت دو کشور کاهش تعرفه های ترجیحی میان دو کشور است و ایران و سوریه علاقمند هستند تا خاصیت خاص و استثنایی برای تعرفه های خود قائل شوند که می تواند فعالیت اقتصادی را تسهیل کند.
وی اشاره کرد: ایران در تولید بسیار قوی است و همین وضعیت در سوریه نیز وجود دارد که در صورت هم پیمانی و همراهی دو کشور و پس از حل مشکلات، منطقه می تواند از تولیدات دو کشور استفاده نماید.
کاشفی اظهار داشت: منطقه متعلق به ما است و می توانیم از بازار آن نهایت استفاده را داشته باشیم که امیدوار هستم به زودی محقق شود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~