نماینده ولی فقیه در فارس: رتبه بندی معلمان صورت گیرد تا فرهنگیان احساس کرامت کنند

نماینده ولی فقیه در فارس: رتبه بندی معلمان صورت گیرد تا فرهنگیان احساس کرامت کنند

نماینده ولی فقیه در فارس: رتبه بندی معلمان صورت گیرد تا فرهنگیان احساس کرامت کنند

به گزارش مدل کودک، فارس نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در فارس با اعلان اینکه اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم می باشد، اظهار داشت: رتبه بندی معلمان باید صورت گیرد تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

آیت الله دکتر لطف الله دژکام پنجشنبه ۲ تیر در دیدار وزیر آموزش و پرورش در شیراز اظهار داشت: نخستین استانی که برش های استانی نقشه مهندسی کشور را آماده کرد، فارس بوده است که با حضور بیشتر از ۲ هزار نخبه این کار انجام شد.
نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: خوشبختانه امروز ما یک نقشه جامعه و محکم فرهنگی داریم که با تاکید بر آن می توانیم تا افق ۱۴۰۴ تغییرات خوبی را در فرهنگ جامعه ایجاد نماییم.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: از دولت هم انتظار داریم بودجه هایی را برای اجرای این سندها در نظر بگیرد تا بتوان این اسناد را باکیفیت لازم اجرا کرد.
آیت الله دژکام بیان نمود: اعتقاد داریم حوزه علمیه باید به کمک اموزش و پرورش بیاید و یک رشته بنام تعلیم و تربیت هم برای طلبه ها برای شناخت دقیق اموزش و پرورش افزوده شد.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: کارها باید به صورت جهادی و در قالب قوانین و مقررات صورت گیرد تا از هرج و مرج هم جلوگیری شود.
نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: اکرام و رفاه معلمان خیلی مهم است و رتبه بندی معلمان باید صورت گیرد تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.
وی ادامه داد: انتظار است یک مکان درخور شان و با امکانات برای دانشگاه فرهنگیان استان فارس صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۴ جلسات تخصصی اجرای سند تحول بنیادین در فارس آغاز شد، اضافه کرد: امام جمعه محترم شیراز هم در جلسه خبرگان بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید داشتند که نشان از توجه ایشان به آموزش و پرورش است.
محمدخلیل عسکری اظهار داشت: از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس رونمایی و ۸ سرفصل در این برش به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده است.
عسکری اظهار داشت: خوشبختانه ۸ برنامه تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نقشه مهندسی کشور تدوین شده است.
او اظهار داشت: قرارگاه درون سازمانی و برون سازمانی سند تحول بنیادین در فارس راه اندازی شده که رئیس قرارگاه برون سازمانی نماینده ولی فقیه در فارس و نایب رییس آن استاندار فارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: هفته گذشته جلسه روسای آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه استان برگزار شد تا همکاری نزدیک تری بین آموزش و پرورش و ائمه جمعه برقرار شود.
انتهای پبام

 

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~