آزادی خواه: چرا در اجرای رتبه بندی معلمان نارضایتی ایجاد می کنید؟

آزادی خواه: چرا در اجرای رتبه بندی معلمان نارضایتی ایجاد می کنید؟

آزادی خواه: چرا در اجرای رتبه بندی معلمان نارضایتی ایجاد می کنید؟

به گزارش مدل کودک نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان اظهار داشت: آئین نامه اجرایی رتبه بندی اشکالات زیادی دارد و معلمان کد تخصیصی ندارند. چرا در اجرای رتبه بندی نارضایتی ایجاد می کنید؟
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، احد آزادی خواه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به سرپرست وزارت رفاه و تعاون اجتماعی و رئیس سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: شرکت کیان کرد ملایر بیشتر از ۲۰ سال است که در تولید مواد اولیه لاستیک فعالیت می کند و ۳۵ درصد نیاز کشور را تأمین می کند منتها به تازگی یکی از هلدینگ های در رابطه با شرکت شستا دستورالعملی را ابلاغ کرده که به باعث آن خرید مواد اولیه تنها از مجموعه زیرمجموعه آنها صورت گیرد و اگر در مناقصه هم مجموعه هایشان برنده نشوند قیمت را پایین بیاورند تا آن مجموعه برنده شود؛ این واقعا وهن قانون است.
وی افزود: در اینباره به سرپرست وزارت تعاون تذکر جدی می دهم که به بخش خصوصی و قانون احترام بگذارد. این مورد را از راه مبادی قانونی را پیگیری خواهیم کرد.
آزادی خواه در تذکر دیگری با انتقاد از دستورالعمل اجرایی قانون رتبه بندی معلمان اظهار داشت: ۱۵ اشکال بر آئین نامه اجرایی رتبه بندی وارد است و بعضی از آنها به شدت نگران کننده است. مجلس ۲۵ هزار میلیارد تومان برای سالجاری و ۱۲.۵ هزار میلیارد تومان برای سال قبل اختصاص داده ولی آئین نامه اجرایی رتبه بندی اشکالات زیادی دارد و معلمان کد تخصیصی ندارند. چرا در اجرای رتبه بندی نارضایتی ایجاد می کنید؟
او در آخر در تذکری به وزیر نیرو اظهار داشت: هر کشاورزی بلافاصله بعد از یک لیتر اضافه برداشت با تشکیل پرونده قضایی نابود می شود اما عده ای در حوزه انتخابیه ام مبادرت به کشت محصولات ممنوعه می کنند و هیچ برخوردی با آنها نمی گردد و منابع آبی کشور درحال از بین رفتن است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~