پاك مهر: اجرای رتبه بندی معلمان به رویایی برای فرهنگیان تبدیل گشته است

پاك مهر: اجرای رتبه بندی معلمان به رویایی برای فرهنگیان تبدیل گشته است

پاك مهر: اجرای رتبه بندی معلمان به رویایی برای فرهنگیان تبدیل گشته است

به گزارش مدل کودک نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان بعد از گذشت چندین ماه از تصویب آن حالا به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل گشته است، اظهار نمود: بخشنامه اجرائی رتبه بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.
به گزارش مدل کودک به نقل از ایسنا، سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: گناه تعداد کثیری از معلمان خدمت گزاران نهضتی، شرکتی، قراردادی، خرید خدمت، مهدکودک و پیش دبستانی که سال ها عمر و جوانی خودرا در مناطق محروم و دورافتاده کشور صرف نظام آموزش تعلیم و تربیت کردند چیست؟ چرا این نیروها بلاتکلیف هستند؟
وی با اعلان اینکه «اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان بعد از گذشت چندین ماه از تصویب آن حالا به یک آرزوی رویایی برای معلمان تبدیل گشته است»، اضافه کرد: بخشنامه اجرائی رتبه بندی تصویب شده با خواسته به حق و شایسته فرهنگیان عزیز فاصله دارد.
این نماینده مجلس در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: اوضاع دام، دامدار و کشاورز مساعد نیست، اوضاع معیشتی و نهاده های دامی دامداران به هیچ عنوان خوب نیست و دامدار و کشاورز از عدم پرداخت بموقع مطالبه خود گلایه دارند؛ این شرایط مدیریت و نظارت به همراه اقدام عاجل را می طلبد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~